Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Konstigt att vakna och plötsligt finna sig själv vara av en helt annan nationalitet än när man gick och lade sig. Lycka till Aadu! Ska strax iväg och träna lite själv.

God Morgon!

Är det OK att jag tar det lite lugnt i dag medans ni andra tränar på?

Bra! Då tar jag det lugn med gårdagens tidning, har lite ont i höfterna av gårdagens plankspurt (#)

Du kan väl sammanfatta Gårdagens Nyheter åt oss, så kan jag berätta hur träningen var?

Jag har precis börjat....... men Sagerska huset ska renoveras, skräpböter, önskemål från oss komsumenter gör köttet sämre, reklam för billiga sängar och cyklar och sen är det vår enligt möbel- och blomaffärerna.

godmorgon, ska strax åka till söder för att gå till kungsträdgården

Och kolla på träden? Har funderat på att göra det ett tag med. Har hört att de skall vara fina när det blommar =)

De blommar och det är vackert, jag har varit där tidigare år och de rosa blombladen är skira och passade till de ärggröna urnorna (t+)

Men vi skulle tydligen varit där i går:
http://www.kungstradgarden.se/web/Korsbarsblommans_dag_1.aspx

Körsbärsblom

God morgon!

Kom hem strax efter två i natt och klev upp för en knapp timme sen *rodna* Hur kommer det sig att jag, som inte drack alkohol vaknar med sprängande huvudvärk dagen efter utgång??? (#) Men roligt var det! Jättelänge sedan jag var ute och roade