Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 09:01Konstigt att vakna och plötsligt finna sig själv vara av en helt annan nationalitet än när man gick och lade sig. Lycka till Aadu! Ska strax iväg och träna lite själv.
Konstigt att vakna och plötsligt finna sig själv vara av en helt annan nationalitet än när man gick och lade sig. Lycka till Aadu! Ska strax iväg och träna lite själv.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 09:09God Morgon!
Är det OK att jag tar det lite lugnt i dag medans ni andra tränar på?
God Morgon!
Är det OK att jag tar det lite lugnt i dag medans ni andra tränar på?
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 09:13Bra! Då tar jag det lugn med gårdagens tidning, har lite ont i höfterna av gårdagens plankspurt (#)
Bra! Då tar jag det lugn med gårdagens tidning, har lite ont i höfterna av gårdagens plankspurt (#)
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2011, 09:16Du kan väl sammanfatta Gårdagens Nyheter åt oss, så kan jag berätta hur träningen var?
Du kan väl sammanfatta Gårdagens Nyheter åt oss, så kan jag berätta hur träningen var?
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 09:20Jag har precis börjat....... men Sagerska huset ska renoveras, skräpböter, önskemål från oss komsumenter gör köttet sämre, reklam för billiga sängar och cyklar och sen är det vår enligt möbel- och blomaffärerna.
Jag har precis börjat....... men Sagerska huset ska renoveras, skräpböter, önskemål från oss komsumenter gör köttet sämre, reklam för billiga sängar och cyklar och sen är det vår enligt möbel- och blomaffärerna.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 10:42godmorgon, ska strax åka till söder för att gå till kungsträdgården
godmorgon, ska strax åka till söder för att gå till kungsträdgården
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 10:45Och kolla på träden? Har funderat på att göra det ett tag med. Har hört att de skall vara fina när det blommar =)
Och kolla på träden? Har funderat på att göra det ett tag med. Har hört att de skall vara fina när det blommar =)
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 10:49De blommar och det är vackert, jag har varit där tidigare år och de rosa blombladen är skira och passade till de ärggröna urnorna (t+)
Men vi skulle tydligen varit där i går:
http://www.kungstradgarden.se/web/Korsbarsblommans_dag_1.aspx
De blommar och det är vackert, jag har varit där tidigare år och de rosa blombladen är skira och passade till de ärggröna urnorna (t+)
Men vi skulle tydligen varit där i går:
http://www.kungstradgarden.se/web/Korsbarsblommans_dag_1.aspx
Quote from ellen olsson on 1 May 2011, 10:56Körsbärsblom
http://open.spotify.com/track/1s4q9uqdkFZSxm0xf72ny8
Körsbärsblom
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 11:20God morgon!
Kom hem strax efter två i natt och klev upp för en knapp timme sen *rodna* Hur kommer det sig att jag, som inte drack alkohol vaknar med sprängande huvudvärk dagen efter utgång??? (#) Men roligt var det! Jättelänge sedan jag var ute och roade
God morgon!
Kom hem strax efter två i natt och klev upp för en knapp timme sen *rodna* Hur kommer det sig att jag, som inte drack alkohol vaknar med sprängande huvudvärk dagen efter utgång??? (#) Men roligt var det! Jättelänge sedan jag var ute och roade