Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 07:12...jag har tre kuddar, men likt Calimero föredrar jag att sova under dem... man vet ju aldrig om himmlen faller ner (H)
God morgon
...jag har tre kuddar, men likt Calimero föredrar jag att sova under dem... man vet ju aldrig om himmlen faller ner (H)
God morgon
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 07:51Gomorrona! Usch vad kort natten var. Men jasitter i morgonsolen med mitt te och lyssnar på fåglarna och suset från vägen. Jag är nog inte den enda som är vaken...
Om några timmar blir det jobb igen. Känns som att det kam bli en tuff vecka.
Gomorrona! Usch vad kort natten var. Men jasitter i morgonsolen med mitt te och lyssnar på fåglarna och suset från vägen. Jag är nog inte den enda som är vaken...
Om några timmar blir det jobb igen. Känns som att det kam bli en tuff vecka.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 08:03God morgon! Upp och hoppa med er nu! Det är härligt att sitta på balkongen i morgonsolen! Ska jag fixa kaffe? Te?
När jag var på IKEA och köpte kudde senast fick jag lära mig att de hade (minst) tre tjocklekar på kudde - låg för den som sover på mage, me
God morgon! Upp och hoppa med er nu! Det är härligt att sitta på balkongen i morgonsolen! Ska jag fixa kaffe? Te?
När jag var på IKEA och köpte kudde senast fick jag lära mig att de hade (minst) tre tjocklekar på kudde - låg för den som sover på mage, me
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 08:14Natta behöver inte nödvändigtvis betyda att vi ska sova. (#)
Natta behöver inte nödvändigtvis betyda att vi ska sova. (#)
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 08:36God morgon och välkommen till ytterligare än härlig sommardag 🙂
Sist jag köpte kudde var jag in på Sova och provade en massa kuddar. Valde den som var skönast (en låg kudde) och gick till kassan för att betala. Trodde de skämtade med mig eller hade sla
God morgon och välkommen till ytterligare än härlig sommardag 🙂
Sist jag köpte kudde var jag in på Sova och provade en massa kuddar. Valde den som var skönast (en låg kudde) och gick till kassan för att betala. Trodde de skämtade med mig eller hade sla
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2011, 08:38Morrn! Kaffe på altanen var inte helt fel. Snart frukost, packa å cykla hem till Stockholm.
Morrn! Kaffe på altanen var inte helt fel. Snart frukost, packa å cykla hem till Stockholm.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 08:56God morgon! Har äntligen börjat komma in i semester-mode, sov till 8.00 idag (V)
Sista lediga dagen 🙁 Tycker att det är lite jobbigt att jag antagligen inte kommer hinna med någon träning idag men det ska å andra sidan blivit många timmar i solen.Ha
God morgon! Har äntligen börjat komma in i semester-mode, sov till 8.00 idag (V)
Sista lediga dagen 🙁 Tycker att det är lite jobbigt att jag antagligen inte kommer hinna med någon träning idag men det ska å andra sidan blivit många timmar i solen.
Ha
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 09:04Jag vill också ha frukost på balkongen.... Kan någon fixa en balkong åt mig???
Jag vill också ha frukost på balkongen.... Kan någon fixa en balkong åt mig???
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 09:11Pia, du kan få låna min. Jag ska inte använda den på en vecka. 😉 Här blir uppemot 45 grader på sommaren. (#)
Pia, du kan få låna min. Jag ska inte använda den på en vecka. 😉 Här blir uppemot 45 grader på sommaren. (#)
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 09:22Jag har balkong med morgonsol, men vore trevligt att ha nån att äta frukost med också... *frustrationstråden nästa*
Jag har balkong med morgonsol, men vore trevligt att ha nån att äta frukost med också... *frustrationstråden nästa*