Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 11:47Fint där Mattias - men hur känns knäna? 🙂
Fint där Mattias - men hur känns knäna? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 11:49Knä vänster - okej. Knä höger - lite småmysko fortfarande men på bättringsvägen.
Knä vänster - okej. Knä höger - lite småmysko fortfarande men på bättringsvägen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 11:55Okej Mattias, då vet jag. 🙂
Okej Mattias, då vet jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 12:54Gomorron!
Är på jobbet och har så varit sen åtta i morse. Efter sju i kväll får jag hasa hem till barn, katter, höns och hästar igen.
Gomorron!
Är på jobbet och har så varit sen åtta i morse. Efter sju i kväll får jag hasa hem till barn, katter, höns och hästar igen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 13:05God morgon. Sitter på jobbet och har precis ätit lunch. Dagen projekt efter jobbet är att få ut de nyinköpta balkonstolarna på balkongen. Problemet består i att de ej går ut genom balkongdörren (#)
God morgon. Sitter på jobbet och har precis ätit lunch. Dagen projekt efter jobbet är att få ut de nyinköpta balkonstolarna på balkongen. Problemet består i att de ej går ut genom balkongdörren (#)
Quote from Fredric Lagerström on 23 April 2011, 13:29Hm: God morgon? Nåja låt gå. Men alltså vad alla jobbar då! Det känns skönt att inte vara själv om det. Skönt att veta att det finns fler.
Hm: God morgon? Nåja låt gå. Men alltså vad alla jobbar då! Det känns skönt att inte vara själv om det. Skönt att veta att det finns fler.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:07Hmm, att se Jessie som medlare vore i och för sig en intressant studie, men jag tror att jag avstår.
Jessie: Inget personligt alltså! 🙂
Hmm, att se Jessie som medlare vore i och för sig en intressant studie, men jag tror att jag avstår.
Jessie: Inget personligt alltså! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:29Nejnej Linda, jag tar det inte personligt. Du såg ju själv hur förvånad och förvirrad av hela det konceptet JAG blev?
Nejnej Linda, jag tar det inte personligt. Du såg ju själv hur förvånad och förvirrad av hela det konceptet JAG blev?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 07:33God morgon alla FunBeat-pinglor och pinglar! Orup sjöng om att Stockholm har blivit kallt, men även östgötaslätten har svalnat av lite över natten.
God morgon alla FunBeat-pinglor och pinglar! Orup sjöng om att Stockholm har blivit kallt, men även östgötaslätten har svalnat av lite över natten.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:30Gomorron! Jag säckade i soffan med kläderna på. (#) Vaknade för en halvtimmar sen till nyhetsmorgon. Är det inga lokala nyheter på helgerna? Jag har aldrig tänkt på det tidigare, men nu vill jag ju se om de säger något om Tony...
Solen skiner och de har
Gomorron! Jag säckade i soffan med kläderna på. (#) Vaknade för en halvtimmar sen till nyhetsmorgon. Är det inga lokala nyheter på helgerna? Jag har aldrig tänkt på det tidigare, men nu vill jag ju se om de säger något om Tony...
Solen skiner och de har