Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 14:53Kör hårt Bruse
Kör hårt Bruse
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 17:1513 mil blev det, men hu så tung motvind
13 mil blev det, men hu så tung motvind
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 17:17jag mötte en massa cyklister idag på vägen hem från stälje, men hann inte notera om någon av dem var du bruse
jag mötte en massa cyklister idag på vägen hem från stälje, men hann inte notera om någon av dem var du bruse
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 17:17jag mötte en massa cyklister idag på vägen hem från stälje, men hann inte notera om någon av dem var du bruse
jag mötte en massa cyklister idag på vägen hem från stälje, men hann inte notera om någon av dem var du bruse
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 18:19Jag cyklade själv, så såg du en supersnygg men trött kille, vare jag.
Jag cyklade själv, så såg du en supersnygg men trött kille, vare jag.
Quote from Fredric Lagerström on 21 April 2011, 20:10Jag växeldrog med en dansk idag hem. Han var grymt stark uppför, satt ner hela tiden. Riktigt skoj. Han dök upp som en skugga bakom mej och jag drog upp farten till ca 40 för att skaka av honom men nej nej, skuggan hängde på. sen kom han upp på sidan och
Jag växeldrog med en dansk idag hem. Han var grymt stark uppför, satt ner hela tiden. Riktigt skoj. Han dök upp som en skugga bakom mej och jag drog upp farten till ca 40 för att skaka av honom men nej nej, skuggan hängde på. sen kom han upp på sidan och
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:17alla cyklister kom en och en och lade bara märke till snygga tjejer
men du skulle kunna ha varit någon av de som inte var tjejer..
alla cyklister kom en och en och lade bara märke till snygga tjejer
men du skulle kunna ha varit någon av de som inte var tjejer..
Quote from Fredric Lagerström on 21 April 2011, 21:21En helt korrekt analys Helen 😉
En helt korrekt analys Helen 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:25Helen: Menar du att du inte såg Bruse då alltså? Konstigt för tidigare hade han ju deklarerat tydligt att han var en kärring! 😉
EDIT: Kom på att du kanske bara tittade efter SNYGGA tjejer och att kärringar kanske faller utanför den kategori...
Helen: Menar du att du inte såg Bruse då alltså? Konstigt för tidigare hade han ju deklarerat tydligt att han var en kärring! 😉
EDIT: Kom på att du kanske bara tittade efter SNYGGA tjejer och att kärringar kanske faller utanför den kategori...
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:30Linda: helt rätt!
Linda: helt rätt!