Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:34Hämtade ut 1 kg (ica och arvid nordkvist) kaffepulver idag som jag hade fått inflyttningspresenter från de lokala butikerna. Som tur är för min hyresvärd så tycker jag inte om kaffe, så hon fick dem istället =)
Hämtade ut 1 kg (ica och arvid nordkvist) kaffepulver idag som jag hade fått inflyttningspresenter från de lokala butikerna. Som tur är för min hyresvärd så tycker jag inte om kaffe, så hon fick dem istället =)
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:36Hebbe: Attans! Hade man kunnat lägga ett bud på kaffet alltså, eller försökte du ställa dig in? 😉
Hebbe: Attans! Hade man kunnat lägga ett bud på kaffet alltså, eller försökte du ställa dig in? 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:36Wipe it, it´s a good idea 😉
Wipe it, it´s a good idea 😉
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 21:38Nymalda kaffebönor mmmm vad det lutkar gott.
Nymalda kaffebönor mmmm vad det lutkar gott.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:47Haha, Linda, tyckte att det var smidigare att ge bort det till min hyresvärd eftersom vi bor i samma lägenhet. Nu fick jag dessutom obegränsad tillgång till hennes skrivare. Nu skall vi bara komma på nått att skriva ut 😉
Haha, Linda, tyckte att det var smidigare att ge bort det till min hyresvärd eftersom vi bor i samma lägenhet. Nu fick jag dessutom obegränsad tillgång till hennes skrivare. Nu skall vi bara komma på nått att skriva ut 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:49Hebbe: Misstänkte att du ville ha något i gengäld för kaffet! Smart! 😉
Hebbe: Misstänkte att du ville ha något i gengäld för kaffet! Smart! 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 06:47...tycker inte om kaffe... (t+)
*noterar nogsamt i boken*
...tycker inte om kaffe... (t+)
*noterar nogsamt i boken*
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 08:30Morrn!
Strax förstärkt frukost sen ska jag pumpa däcken och cykla till Malmköping. Räknar med 12-14 mil. Det blir fika på det lilla kondiset i Gnesta om det är öppet.
Sen cyklar jag hem på måndag.
Morrn!
Strax förstärkt frukost sen ska jag pumpa däcken och cykla till Malmköping. Räknar med 12-14 mil. Det blir fika på det lilla kondiset i Gnesta om det är öppet.
Sen cyklar jag hem på måndag.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 10:00God morgon!
Pumpa däcken? Är det vad män gör idag när vi andra fyller på soppa i kvasten? 😉 Hoppas att alla får en bra skärtorsdag och inte behöver jobba hela dagen! 🙂
God morgon!
Pumpa däcken? Är det vad män gör idag när vi andra fyller på soppa i kvasten? 😉 Hoppas att alla får en bra skärtorsdag och inte behöver jobba hela dagen! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 10:07Jag ska jobba på cykeln i ca 6 timmar eller vad det kan ta.
Vi syns på Blåkulla Linda! Sisten upp...
Jag ska jobba på cykeln i ca 6 timmar eller vad det kan ta.
Vi syns på Blåkulla Linda! Sisten upp...