Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 07:30Lite väl exalterad...... På nåt sätt 😉
Lite väl exalterad...... På nåt sätt 😉
Quote from Fredric Lagerström on 12 April 2011, 07:43Åh, Fjällnäs låter mysigt Camilla. Får du se till att ta ett dopp i vaken.
Är man inte vaken så är man vaken efter ett dopp i vaken. 😉
Åh, Fjällnäs låter mysigt Camilla. Får du se till att ta ett dopp i vaken.
Är man inte vaken så är man vaken efter ett dopp i vaken. 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:14Haha, Aadu, med sådana bra ordvitsar så kan man nästan tro att du är Göteborgare! 😉
Haha, Aadu, med sådana bra ordvitsar så kan man nästan tro att du är Göteborgare! 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:33God morgon! Jag sov dåligt efter långlöppass sen kväll igår. Jag hade hoppats sova som en stock, men icke. Sover ni bra eller dåligt efter att ha tränat sent på kvällen?
God morgon! Jag sov dåligt efter långlöppass sen kväll igår. Jag hade hoppats sova som en stock, men icke. Sover ni bra eller dåligt efter att ha tränat sent på kvällen?
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:35Får jag bara landa en timme så sover jag som en stock efter träning - oberoende av hur hård den varit. Men jag har hört flera som har svårt att sova länge efter att de tränat.
Får jag bara landa en timme så sover jag som en stock efter träning - oberoende av hur hård den varit. Men jag har hört flera som har svårt att sova länge efter att de tränat.
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:36Brukar sova mycket bättre om jag har varit ute och löpt. Dock brukar jag inte kunna somna med en gång.
Brukar sova mycket bättre om jag har varit ute och löpt. Dock brukar jag inte kunna somna med en gång.
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:39Jag hade både svårare än vanligt att somna och vaknade många gånger på natten av att benen kändes "konstiga" (dvs slitna). Jag hade en annan grej som stressade mig igår kväll också, så jag vet inte om jag ska skylla på löpningen eller om det var kombinati
Jag hade både svårare än vanligt att somna och vaknade många gånger på natten av att benen kändes "konstiga" (dvs slitna). Jag hade en annan grej som stressade mig igår kväll också, så jag vet inte om jag ska skylla på löpningen eller om det var kombinati
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:53God morgon singlar!
Själv hade jag problem att vakna. Attans vad gott jag sov, snoozade klockan lite för många gånger bara så nu är jag alldeles dåsig (som jag blir när jag sover lite för mycket/länge) (#) Tur att jag inte hade någon tid att passa idag..
God morgon singlar!
Själv hade jag problem att vakna. Attans vad gott jag sov, snoozade klockan lite för många gånger bara så nu är jag alldeles dåsig (som jag blir när jag sover lite för mycket/länge) (#) Tur att jag inte hade någon tid att passa idag..
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 09:00Jag somnar som en stock efter sen träning (vilket ju inte är helt sällan heller). Å andra sidan somnar jag liksom ALLTID som en stock så... ptja?
Jag somnar som en stock efter sen träning (vilket ju inte är helt sällan heller). Å andra sidan somnar jag liksom ALLTID som en stock så... ptja?
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 17:27Vak vet jag inte om det finns, mina föräldrar brukar plika på sjön men jag tror inte det finns en så stor isborr så vaken passar mig.............. Det har tidigare funnits en badbastu med tillhörade vak vid pensionatet men det har ägarna snofsat upp så de
Vak vet jag inte om det finns, mina föräldrar brukar plika på sjön men jag tror inte det finns en så stor isborr så vaken passar mig.............. Det har tidigare funnits en badbastu med tillhörade vak vid pensionatet men det har ägarna snofsat upp så de