Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:07God Morgon!
Har just fixat frukost och kollar vad ni gör/har gjort/inte gjort. Snön från i går ligger kvar på några ställen och luften verkar vara dimmig och himlen grå. Nu ska jag kolla efter skämt i tidningen 😉
Ha den toppendag allihop, Linda får ha
God Morgon!
Har just fixat frukost och kollar vad ni gör/har gjort/inte gjort. Snön från i går ligger kvar på några ställen och luften verkar vara dimmig och himlen grå. Nu ska jag kolla efter skämt i tidningen 😉
Ha den toppendag allihop, Linda får ha
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:30när jag slog upp ögonen och såg allt vitt dis funderade jag lite om det snöade eller inte..
när jag slog upp ögonen och såg allt vitt dis funderade jag lite om det snöade eller inte..
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 07:29God Morgon! Nu går bilen mot Flen och därifrån ska jag och hästen åka vidare förbi Katrineholm och ut på landet till en sadelutprovare (spännande!). Så ikväll kommer jag antingen vara jääädrigt pank eller fortsatt sadellös för att jag inte hade råd med nå
God Morgon! Nu går bilen mot Flen och därifrån ska jag och hästen åka vidare förbi Katrineholm och ut på landet till en sadelutprovare (spännande!). Så ikväll kommer jag antingen vara jääädrigt pank eller fortsatt sadellös för att jag inte hade råd med nå
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:06God morgon. Sitter just nu och äter frukost innan man ska bege sig mot jobbet.
God morgon. Sitter just nu och äter frukost innan man ska bege sig mot jobbet.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:12God morgon!
Nu blir det frukost. Funderar på om jag sedan skall ta mig in till stan och kolla på om jag hittar något vätskebälte eller ryggsäck inne i stan. Kanske någon som har några bra rekommendationer? 🙂
God morgon!
Nu blir det frukost. Funderar på om jag sedan skall ta mig in till stan och kolla på om jag hittar något vätskebälte eller ryggsäck inne i stan. Kanske någon som har några bra rekommendationer? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:44God morgon alla !
Har käkat frukost och håller nu som bäst på att få cykeln i ordning och leta fram cykelkläderna inför säsongens första cykelrunda.
God morgon alla !
Har käkat frukost och håller nu som bäst på att få cykeln i ordning och leta fram cykelkläderna inför säsongens första cykelrunda.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:50äter frukost här oxå!
äter frukost här oxå!
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:57Morn morn, jag drar till cykelpuls och hoppas att solen letar sig fram under tiden...
Morn morn, jag drar till cykelpuls och hoppas att solen letar sig fram under tiden...
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 10:02Morrn, morrn!
Vaknade ensam imorse också, så jag blir kvar i singelgruppen (ett tag till iaf);)
Morrn, morrn!
Vaknade ensam imorse också, så jag blir kvar i singelgruppen (ett tag till iaf);)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 10:54hade du väntat dig att någon skulle ligga brevid dig i morse?
hade du väntat dig att någon skulle ligga brevid dig i morse?