Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 12:46Man kan väl mysa efter loppet? Så svårt att mysa när man springer i alla fall.
Jag har ont i knäet 🙁 Svårt att veta om det är efter löpturen eller praktvurpan jag gjorde i lördags. Jag gillar när det går fort fort fort, men ibland går det fort fort fo
Man kan väl mysa efter loppet? Så svårt att mysa när man springer i alla fall.
Jag har ont i knäet 🙁 Svårt att veta om det är efter löpturen eller praktvurpan jag gjorde i lördags. Jag gillar när det går fort fort fort, men ibland går det fort fort fo
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 14:46Blodomloppet = gull i gull-lopp för båda könen.
Linda: Vi har en jätteflack blodomloppsbana i Borlänge och jag erbjuder givetvis övernattning inklusive hejaklack och mat (kanske till och med hemlagad!) om du väljer att göra din löpdebut just där!
(hejak
Blodomloppet = gull i gull-lopp för båda könen.
Linda: Vi har en jätteflack blodomloppsbana i Borlänge och jag erbjuder givetvis övernattning inklusive hejaklack och mat (kanske till och med hemlagad!) om du väljer att göra din löpdebut just där!
(hejak
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 14:50Jag debuterade på Blodomloppet (t+)
Jag debuterade på Blodomloppet (t+)
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 17:37*visslar, tittar i taket och mumlar om bra promenadväder* 😉
Jessie: Det låter jättebra! Du springer och jag kommer upp lagom till middagen efteråt! Deal! 😀
*visslar, tittar i taket och mumlar om bra promenadväder* 😉
Jessie: Det låter jättebra! Du springer och jag kommer upp lagom till middagen efteråt! Deal! 😀
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 17:52Linda är inte dum hon...
Linda är inte dum hon...
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 18:14Linda: Läs om - läs rätt! Mat och springande hejaklack ingår BARA om du gör din löpdebut. Inte annars. Fattaruväl? (H)
Linda: Läs om - läs rätt! Mat och springande hejaklack ingår BARA om du gör din löpdebut. Inte annars. Fattaruväl? (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 18:46Som sagt, blodomloppet har dessutom tidtagning
Och tydligen ska jag springa 5km, om mamma kommer ihåg att anmäla oss... 😀
Som sagt, blodomloppet har dessutom tidtagning
Och tydligen ska jag springa 5km, om mamma kommer ihåg att anmäla oss... 😀
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 19:08Men Jessie, jag betalade för min egen mat i söndags utan att springa och har inga problem att göra det igen! (H)
Helena: Inte du heller! 😉
Men Jessie, jag betalade för min egen mat i söndags utan att springa och har inga problem att göra det igen! (H)
Helena: Inte du heller! 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:55Ha, jag har upplevt picnic efter Vårruset en kylig kväll i maj (?). Det var kycklingklubbor till potatissallad om jag minns rätt men de hade inte hunnit tina. DÅ hade det behövts lite gulli gull.
Förresten, ICA bjuder väl på picnic om x personer i lage
Ha, jag har upplevt picnic efter Vårruset en kylig kväll i maj (?). Det var kycklingklubbor till potatissallad om jag minns rätt men de hade inte hunnit tina. DÅ hade det behövts lite gulli gull.
Förresten, ICA bjuder väl på picnic om x personer i lage
Quote from ellen olsson on 29 March 2011, 22:01Jag har Icakort. Får jag vara med på gullegull då? 😉
Jag har Icakort. Får jag vara med på gullegull då? 😉