Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 08:18God morgon allihopa och välkomna till ytterligare en dag med underbar vårsol och fågelkvitter 😀
Kat - önskar dig en trevlig resa!
God morgon allihopa och välkomna till ytterligare en dag med underbar vårsol och fågelkvitter 😀
Kat - önskar dig en trevlig resa!
Quote from ellen olsson on 24 March 2011, 08:19Javisst, ja! Ha det bäst i Trysil, Katarina!
Javisst, ja! Ha det bäst i Trysil, Katarina!
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2011, 08:21Det är stort att ni får ha kläder på er!
Det är stort att ni får ha kläder på er!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 08:31*sneglar ner på blåställsbyxor med smuts- och gammal färgfläckar på*
Godmorgon! 😀
*sneglar ner på blåställsbyxor med smuts- och gammal färgfläckar på*
Godmorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:39God morgon! 🙂
Kat: Hoppas att du får det oförskämt roligt i Trysil! Jag är inte ett dugg avis... eller, jo massor faktiskt (#) Åk lite åt mig också! 🙂
God morgon! 🙂
Kat: Hoppas att du får det oförskämt roligt i Trysil! Jag är inte ett dugg avis... eller, jo massor faktiskt (#) Åk lite åt mig också! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:41Godmorgon
Är det nån som sett min motivation nånstans, jag har slarvat bort den....
Godmorgon
Är det nån som sett min motivation nånstans, jag har slarvat bort den....
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:45Pia: Kolla under kuddarna i soffan, där har min en tendens att trilla ner! 😉
Pia: Kolla under kuddarna i soffan, där har min en tendens att trilla ner! 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:53Inte under kuddarna, kanske blev kvar på tapas restaurangen igår...
hmmm, fortfarande nästan mätt
Inte under kuddarna, kanske blev kvar på tapas restaurangen igår...
hmmm, fortfarande nästan mätt
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:31Katarina, hoppas att ni får en underbar skidtripp!
Själv vaknade jag pigg, glad och utvilad för någon timme sedan, har sovit som en prinsessa i natt och somnade utan problem igår kväll (tror att jag somnade innan huvudet träffade kudden). DET var längese
Katarina, hoppas att ni får en underbar skidtripp!
Själv vaknade jag pigg, glad och utvilad för någon timme sedan, har sovit som en prinsessa i natt och somnade utan problem igår kväll (tror att jag somnade innan huvudet träffade kudden). DET var längese
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:29Jag har jeans idag och jag ska inte åka skidor. När jag tänker efter så har jag ju jeans för det mesta på jobbet.
Jag har jeans idag och jag ska inte åka skidor. När jag tänker efter så har jag ju jeans för det mesta på jobbet.