Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 09:09Nu är det så vitt ute att jag funderar på att ta på solglasögonen nu. Ska i väg senare för att kvällspass så jag hoppas att alla 08 håller sig på benen 😉
God Morgon!
Nu är det så vitt ute att jag funderar på att ta på solglasögonen nu. Ska i väg senare för att kvällspass så jag hoppas att alla 08 håller sig på benen 😉
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 09:31God Morgon!
Ny härligt solig dag, nya härliga möjligheter!
God Morgon!
Ny härligt solig dag, nya härliga möjligheter!
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:25man ska inte göra som jag gjorde igår, fast jag klarade mig till och med från blåmärken..
man ska inte göra som jag gjorde igår, fast jag klarade mig till och med från blåmärken..
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:29Nu får du nog förklara dig, Helen!
Nu får du nog förklara dig, Helen!
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:30Godmorgon!
Jag trodde jag hade tråkigt igår för att jag skulle uppskatta allt mycket mer idag.... jag hade fel!! Jag är fortfarande rastlös, uttråkad och känner mig ensam. Blää!
Inte ens solen hjälper, ni förstår hur illa det är då va? (t-) ninja
Godmorgon!
Jag trodde jag hade tråkigt igår för att jag skulle uppskatta allt mycket mer idag.... jag hade fel!! Jag är fortfarande rastlös, uttråkad och känner mig ensam. Blää!
Inte ens solen hjälper, ni förstår hur illa det är då va? (t-) ninja
Quote from Fredric Lagerström on 19 March 2011, 10:34Vurpa med cykeln??
Vurpa med cykeln??
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:43Godmorgon!
Varit ute och släppt ut lite hästar och fått smak av det fina vädret det är idag! Problemet är att jag är sjuk, var riktigt kass igår, är lite bättre idag men måste bara ta det lugnt nu hela helgen så jag kanske kan träna på måndag igen 🙁 Så
Godmorgon!
Varit ute och släppt ut lite hästar och fått smak av det fina vädret det är idag! Problemet är att jag är sjuk, var riktigt kass igår, är lite bättre idag men måste bara ta det lugnt nu hela helgen så jag kanske kan träna på måndag igen 🙁 Så
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 12:48jag bara lade mig på isen igår när jag var på väg till bilen.. givetvis med publik..
jag bara lade mig på isen igår när jag var på väg till bilen.. givetvis med publik..
Quote from Fredric Lagerström on 19 March 2011, 13:22*applåderar* 😉
*applåderar* 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 13:32Höll på att lägga mig på isen flera gånger idag, glashalt under nysnön på Järvafältet.
Höll på att lägga mig på isen flera gånger idag, glashalt under nysnön på Järvafältet.