Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 09:21Hittade ju dagens melodi 🙂
Saknade känslan för den här dagen, typ "this is it" men nu kommer
http://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY att eka i mitt huvud hela loppet 😉
Hittade ju dagens melodi 🙂
Saknade känslan för den här dagen, typ "this is it" men nu kommer
http://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY att eka i mitt huvud hela loppet 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 10:14Aadu: Då är jag en kärring! Klev upp runt halv tio 😉
God morgon på er förresten! Spring ordentligt nu! 🙂
Aadu: Då är jag en kärring! Klev upp runt halv tio 😉
God morgon på er förresten! Spring ordentligt nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 07:30Sovmorgon verkar inte vara min grej... så, God morgon! (Kan någon komma hit och strypa alla fåglar? - Uppenbarligen är jag ingen solstråle bara för att jag vaknar tidigt)
Sovmorgon verkar inte vara min grej... så, God morgon! (Kan någon komma hit och strypa alla fåglar? - Uppenbarligen är jag ingen solstråle bara för att jag vaknar tidigt)
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 08:59God Morgon!
Kom ur sängen utan allt för stort besvär... Sol i dag med, blir till att vara ute (H)
God Morgon!
Kom ur sängen utan allt för stort besvär... Sol i dag med, blir till att vara ute (H)
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:11samma här, ska ut..
samma här, ska ut..
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:27God morgon!
Har tyvärr en del skolarbete att göra idag så det blir inte så mycket tid spenderat ute. Dock skall jag nog hinna med en liten löptur 🙂
God morgon!
Har tyvärr en del skolarbete att göra idag så det blir inte så mycket tid spenderat ute. Dock skall jag nog hinna med en liten löptur 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:46God morgon !
Här laddas det för ett cykelpass på ca: 11 mil.
God morgon !
Här laddas det för ett cykelpass på ca: 11 mil.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 10:28God morgon!! Härligt jobbat alla FB-deltagare på loppen igår, hoppas ni firade med ett glas gott 🙂
God morgon!! Härligt jobbat alla FB-deltagare på loppen igår, hoppas ni firade med ett glas gott 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 10:35God morgon! Hoppas att träningsvärken inte känns av alltför mycket för er som sprang igår!
Kat: Jag byter gärna med dig. Jag kommer aldrig ur sängen om jag inte måste och nu har halva dagen gått 🙁
God morgon! Hoppas att träningsvärken inte känns av alltför mycket för er som sprang igår!
Kat: Jag byter gärna med dig. Jag kommer aldrig ur sängen om jag inte måste och nu har halva dagen gått 🙁
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 16:10Camilla: Imponerande att du står över såna banaliteter som träningsvärk. Du såg rätt stel ut igår. 🙂
Camilla: Imponerande att du står över såna banaliteter som träningsvärk. Du såg rätt stel ut igår. 🙂