Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:25(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 03:53God morgon! Det börjar så smått ljusna ute nu 😀
God morgon! Det börjar så smått ljusna ute nu 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 04:00Öppnade fönstret precis. En hel kör med fåglar hälsar morgonen välkommen 😀
Öppnade fönstret precis. En hel kör med fåglar hälsar morgonen välkommen 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 08:07Gomorron!
Idag har jag beslutsångest. Ska jag ta med cykeln till fredrikshamn? Planen är att ta ledigt några timmar och cykla till skagen och tillbaka. Fastjag tvivlar på att jag hinner... Det är 8 mil ToR.
Sen tänkte jag ta en tur i Oslo imorrn om någ
Gomorron!
Idag har jag beslutsångest. Ska jag ta med cykeln till fredrikshamn? Planen är att ta ledigt några timmar och cykla till skagen och tillbaka. Fastjag tvivlar på att jag hinner... Det är 8 mil ToR.
Sen tänkte jag ta en tur i Oslo imorrn om någ
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2011, 08:38Det var den jobbigaste morgoncykelturen någonsin!
Jag har nedförsbacke i stortsett 8 km.
Det är medvind.Men jag var tvungen att i princip bromsa hela vägen.
Varför i helvete tar folk sina 20 kiloscyklar, när det skulle gå snabbare att gå utan bojsänket
Det var den jobbigaste morgoncykelturen någonsin!
Jag har nedförsbacke i stortsett 8 km.
Det är medvind.
Men jag var tvungen att i princip bromsa hela vägen.
Varför i helvete tar folk sina 20 kiloscyklar, när det skulle gå snabbare att gå utan bojsänket
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 08:48God morgon!!
Nina: Ta med cykeln. Är den inte med kommer du ångra dig om vädret är jättefint...
God morgon!!
Nina: Ta med cykeln. Är den inte med kommer du ångra dig om vädret är jättefint...
Quote from Fredric Lagerström on 9 May 2011, 09:21Det var ju en skitbra idé Nina! Klart du ska ta med den! Det ska bli fint väder! (t+) (t+)
När jag kom till Kode imorse kom jag på att jag glömt ett viktigt papper hemma (bilaga till min dotters passansökan), det var bara att se väldigt glad ut och vända
Det var ju en skitbra idé Nina! Klart du ska ta med den! Det ska bli fint väder! (t+) (t+)
När jag kom till Kode imorse kom jag på att jag glömt ett viktigt papper hemma (bilaga till min dotters passansökan), det var bara att se väldigt glad ut och vända
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 09:43God morgon 🙂
Vaknade tidigt i morse så passade på att tvätta fönster och få i några maskiner innan jobbet!
God morgon 🙂
Vaknade tidigt i morse så passade på att tvätta fönster och få i några maskiner innan jobbet!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 10:11Steg upp strax efter 9, idag är jag ledig och lyckades sova ut. Och ni andra är redan i farten, men jag tar er på upploppet 😉
Ha en toppendag!
Steg upp strax efter 9, idag är jag ledig och lyckades sova ut. Och ni andra är redan i farten, men jag tar er på upploppet 😉
Ha en toppendag!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 11:42Ehm.. godmorgon? Nä, jag vaknade kanske inte just nyss, men å andra sidan var det inte sååå länge sen heller...
SEMESTER = SOVMORN! 😀Nu bär det snart av till Flen. 🙂
Ehm.. godmorgon? Nä, jag vaknade kanske inte just nyss, men å andra sidan var det inte sååå länge sen heller...
SEMESTER = SOVMORN! 😀
Nu bär det snart av till Flen. 🙂