Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Hälsa Violen 😉

Morrn!

Usch, hade svårt att komma till ro i går kväll och sen blev det bara värre. Har kört med alla knep, gått upp, druckit vatten, läst, sudoku men inget funkade. Sen satte pippifåglarna i gång och det är första natten i år som de hållit mig vaken.

N

Gomorron!

Kroppen är mör, jag gick upp över en tomma för tidigt för att tvätta, all mjölk ombord är slut, jag har svårt att komma ut på nätet. Men jag är lika glad gör det. Solen skiner i Oslo och när den värmt upp luften lite ska ut och cykla. 😀

god morgon. Strålande väder idag. Hoppas cykelturen blir bra Nina 🙂

Jobbigt Camilla! Ett sätt att säkert bli trött är ju en lång cykeltur. En cykeltur på 4-5 timmar. Sen sover man lyckligt som en liten bäbis!
Försiktigt naturligtvis!

prova att meditera!

nu ska jag ut och cykla! ha en bra dag i solen!

Jag åkte på jobb påmin långrast. (#) Jag vet inte om jag kommer av båten alls idag. Egentligen är jag ledig 11-17.30 men det fetsket sig. (#)
Cykeljäveln står här och flinar elakt på mig. Kan lika gärna skicka hem den med nästa person som ska till Götebor

God Morgon!

Lyckades sova till 9 och har drömt om vinterväglag och pulkaåkning. Nu äter jag frukost med öppen terrassdörr och mamma i badrummet. De håller på att renoverar hemma och sig, tur att de bor ca 5 min bort.

pulkaåkning är ju kul..

Efter två frukostar är jag nu vrålhungrig igen.