Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 18:22när jag lärt mig c++? 😉
jag programmerade i basic för sisådär tio år sedan, så det är verkligen på tiden att damma av mina kunskaper..
när jag lärt mig c++? 😉
jag programmerade i basic för sisådär tio år sedan, så det är verkligen på tiden att damma av mina kunskaper..
Quote from ellen olsson on 11 May 2011, 21:29Den tjänst jag syftar på behöver du inte C++-kunskaper för. Prioritera Python, shellscript och SQL. 🙂
Den tjänst jag syftar på behöver du inte C++-kunskaper för. Prioritera Python, shellscript och SQL. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:35OK!
OK!
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 07:40God morgon 🙂
Packar inför 4 dagars golf på Öland (H)
Ha en härlig dag!
God morgon 🙂
Packar inför 4 dagars golf på Öland (H)
Ha en härlig dag!
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 08:36Henrik, jag blir avundsjuk när du skriver så där.....
Henrik, jag blir avundsjuk när du skriver så där.....
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 08:59Ann-Sofie: Avundsjuk på Henrik? Varför då???;)
Ann-Sofie: Avundsjuk på Henrik? Varför då???;)
Quote from Fredric Lagerström on 12 May 2011, 09:09Golf?? Ha ha ha ha! Ja herrejävlar ha ha ha. 😉
På Öland? Det gäller att slå bollen i öns längdrikting då ju för annars pluppsar den ju bara i sjön!
Golf?? Ha ha ha ha! Ja herrejävlar ha ha ha. 😉
På Öland? Det gäller att slå bollen i öns längdrikting då ju för annars pluppsar den ju bara i sjön!
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 10:11För att han skall få spela golf i fyra dagar, när jag måste jobba. Självklart hade jag hellre spelat golf....... 🙂
För att han skall få spela golf i fyra dagar, när jag måste jobba. Självklart hade jag hellre spelat golf....... 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 12 May 2011, 10:20Jag kan tipsa Er golfspelare om att dom säljer peggar på Lidl Bergsjön
till bra pris nu, stora påsar. Åk och köp! 😉 😉
Jag kan tipsa Er golfspelare om att dom säljer peggar på Lidl Bergsjön
till bra pris nu, stora påsar. Åk och köp! 😉 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 09:09God Morgon!
Njuter av morgonkaffe, när blir det angenämt att sitta ute med kaffe och tidning.
God Morgon!
Njuter av morgonkaffe, när blir det angenämt att sitta ute med kaffe och tidning.