Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon! Dags att röra på... eh.. bilen (suck) och ta sig norrut i tid för massivt klädkrisande följt av en liten fest med jobbet. 😀

God morgon. Alldeles strax frukost innan det är dop för min brorson som gäller.

God Morgon!

Njuter av ledig dag, det får bli lite pappersarbete, läsning om Hälso- och sjukvårdspolitik och kylskåpsrensning i väntan på solsken.

Godmorgon!
Semester idag med, men det känns inte som en sån då hela dagen är knökfull med aktiviteter för att jag ska flytta hem min häst till Dalarna igen.

godmorgon, känner mig nästan harmonisk, fast trött...

God morgon. Vissa dagar känner jag inte alls för att dra på mig kjol och blus och stappla runt i högklackat. Det här är en sådan dag. Jag vill ha mina converse och jeans. Ikväll ska jag i alla fall få springa 🙂

God morgon. Laddar för en lång dag. Ska strax iväg till plugget, efter plugg jobb och sång kommer jag att landa hemma om en sisådär 14 timmar.

Härligt att du får springa Kat 😀

God morgon (H)

Även idag vaknade jag av att byggarbetare borrar och bilar i väggen i huset. Hela huset skakar och det känns som att hela huvudet skakar. Hoppas de är klara snart...

Ser iaf ut att bli en fin dag 🙂

God morgon. Är fortfarande trött, men det är bara att ta sig upp. Den här dagen blir inte lika lång som gårdagen (08:00 - 24:00) så jag kanske kan vila ikväll.

Vaknade kvart i sex och kände återigen *faaan, vad svårt det ska vara att sova lite längre då!* men men.. Nu ska jag snart få gå hemifrån i alla fall. Ska på kurs vilket betyder: JEANS och SNEAKERS!! YEY!! 😀

Ha en bra dag!

EDIT: Såg precis mitt inlägg