Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 08:17God morgon!
Även idag vaknade jag av att byggarbetare borrar och bilar i väggen i huset. Hela huset skakar och det känns som att hela huvudet skakar. Hoppas de är klara snart... Hade gärna sovit lite längre med tanke på dubbla after work igår...
Ser iaf
God morgon!
Även idag vaknade jag av att byggarbetare borrar och bilar i väggen i huset. Hela huset skakar och det känns som att hela huvudet skakar. Hoppas de är klara snart... Hade gärna sovit lite längre med tanke på dubbla after work igår...
Ser iaf
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 08:29God Morgon!
Idag ska jag på Mullespelet på Mulleborg på Lidingö. Min 5 årige brorson är med och sen blir det lunch. Lite osäkert om väder och vind men håller tummarna för att det ska bli uppehåll.
Mattias kommer att få ett paket, det är en bok om rymden.
God Morgon!
Idag ska jag på Mullespelet på Mulleborg på Lidingö. Min 5 årige brorson är med och sen blir det lunch. Lite osäkert om väder och vind men håller tummarna för att det ska bli uppehåll.
Mattias kommer att få ett paket, det är en bok om rymden.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 12:35Åh, tack, Camilla! Jag sticker hem på lunchen och kollar posten!
Fejk-edit: Jahaaa, det var inte mig du menade. 😉
Åh, tack, Camilla! Jag sticker hem på lunchen och kollar posten!
Fejk-edit: Jahaaa, det var inte mig du menade. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2011, 07:39God morgon alla singlar och välkomna till den här fredagen i maj år 2011!
Vi startar upp med lite kaffe tycker jag.
TGIF!
God morgon alla singlar och välkomna till den här fredagen i maj år 2011!
Vi startar upp med lite kaffe tycker jag.
TGIF!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 07:50God morgon! Startade med en löprunda dagen till ära, nu blir det frukost. Inget kaffe för mig dock. Men ikväll blir det "inflyttningsfest" på jobbet. Ska bli kul.
God morgon! Startade med en löprunda dagen till ära, nu blir det frukost. Inget kaffe för mig dock. Men ikväll blir det "inflyttningsfest" på jobbet. Ska bli kul.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 08:20*rusar in på forumet och skriker*
TGIF! TGIF! ÄÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG! 😀
*rusar in på forumet och skriker*
TGIF! TGIF! ÄÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG! 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:53Morgon, äntligen fredag
Tänkte börja dagen med att köra en maskin tvätt....
Men någon hade fått för sig att låsa till källaren, så jag kom inte in.....
Tur det fanns en granne hemma med rätt nyckelBlev till att ringa hyresvärden sen så han fixar nyckel
Morgon, äntligen fredag
Tänkte börja dagen med att köra en maskin tvätt....
Men någon hade fått för sig att låsa till källaren, så jag kom inte in.....
Tur det fanns en granne hemma med rätt nyckel
Blev till att ringa hyresvärden sen så han fixar nyckel
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 10:46Fredag > kvällspass på det sjuka huset. Cykel dit, pendel hem.
Sköt om er alla och kom inte hit 😉
Fredag > kvällspass på det sjuka huset. Cykel dit, pendel hem.
Sköt om er alla och kom inte hit 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:50Camilla: Vill du bli arbetslös menar du? 😉
Camilla: Vill du bli arbetslös menar du? 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 16:45Nä, vi tar hand om er så klart men vill helst inte se röken av er 😉
Nä, vi tar hand om er så klart men vill helst inte se röken av er 😉