Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 07:12Gomorron! Himlen är blå, luften är ljummen och jag ska snart ut och cykla om jag får ordning på mina mongofingrar som har lagt av...
Nån som vill överraska mig och komma hit och städa medan jag är ute? Jag skulle bli jäääätteglad! 😉
Gomorron! Himlen är blå, luften är ljummen och jag ska snart ut och cykla om jag får ordning på mina mongofingrar som har lagt av...
Nån som vill överraska mig och komma hit och städa medan jag är ute? Jag skulle bli jäääätteglad! 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 07:31God morgon. Fortsätter träna förkylning. Det händer en hel del roligt idag (och så jobbet förstås...), ska bara försöka palla.
Förra gången jag hade en sån här rätt lindrig förkylning fick jag för mig att träna med påföljden att jag fick bihåleinflammat
God morgon. Fortsätter träna förkylning. Det händer en hel del roligt idag (och så jobbet förstås...), ska bara försöka palla.
Förra gången jag hade en sån här rätt lindrig förkylning fick jag för mig att träna med påföljden att jag fick bihåleinflammat
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 10:27Jag tränar också förkylning just nu... 🙁
Jag tränar också förkylning just nu... 🙁
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 07:10Godmorgon! 🙂
Är det baaara jag som är uppe och på jobbet idag eller? (#)
Godmorgon! 🙂
Är det baaara jag som är uppe och på jobbet idag eller? (#)
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 08:27Nädå, jag är på jobbet. Jäkligt segt att gå upp i morse och jag får påminna mig hela tiden om att det är fredag och faktiskt ledigt igen imorgon (t+)
Nädå, jag är på jobbet. Jäkligt segt att gå upp i morse och jag får påminna mig hela tiden om att det är fredag och faktiskt ledigt igen imorgon (t+)
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 09:01Tillhör också arbetsslavarna idag.
Träffade en söt kattunge hos en kompis igår. Får en att fundera på att om man är så mycket pälsallergiker ändå eller om man skulle skaffa lite sällskap. (så man får något att kela med 😉 )
Tillhör också arbetsslavarna idag.
Träffade en söt kattunge hos en kompis igår. Får en att fundera på att om man är så mycket pälsallergiker ändå eller om man skulle skaffa lite sällskap. (så man får något att kela med 😉 )
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 09:28Passade på att ta en kort löprunda före jobbet idag, tror inte det är så många där så jag kan gott komma in lite sent. Fick bli en lång natt efter att ha varit flytthjälp hela dagen igår och en sen dejt kvällen innan det. 🙂
Passade på att ta en kort löprunda före jobbet idag, tror inte det är så många där så jag kan gott komma in lite sent. Fick bli en lång natt efter att ha varit flytthjälp hela dagen igår och en sen dejt kvällen innan det. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 3 June 2011, 09:37Jo, jag jobbar med. Jobba, jobba, jo o bba.
Jo, jag jobbar med. Jobba, jobba, jo o bba.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 09:40Gomorron!
Jag är ledig, solen skiner och jag ska ut och cykla! Yeeey! (H)
Ska bara bli av med huvudvärken först.. (#)
Gomorron!
Jag är ledig, solen skiner och jag ska ut och cykla! Yeeey! (H)
Ska bara bli av med huvudvärken först.. (#)
Quote from Fredric Lagerström on 3 June 2011, 09:41Okej, du har bakrus? 😉
Okej, du har bakrus? 😉