Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 06:54God Morgon!
Frukost med öppne terrassdörr, det går framåt 😉 Ha bra dag!
God Morgon!
Frukost med öppne terrassdörr, det går framåt 😉 Ha bra dag!
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 07:39God morgon. Ser ut att bli en bra dag 🙂
God morgon. Ser ut att bli en bra dag 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2011, 09:22Vaknar tidigt (6) men kom inte iväg förrän sent (8) men har nu hunnit med lite backintervaller innan jobbet (9).
Vaknar tidigt (6) men kom inte iväg förrän sent (8) men har nu hunnit med lite backintervaller innan jobbet (9).
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 09:55tänk om jag oxå hade hunnit med backintervaller innan jobbet..
själv så har jag knappt sovit i natt, förutom när klockorna ringde, som tur vaknade jag av mig själv i tid för att iallafall hinna till jobbet i tid.. men frukosten blev äten i bilen.. för int
tänk om jag oxå hade hunnit med backintervaller innan jobbet..
själv så har jag knappt sovit i natt, förutom när klockorna ringde, som tur vaknade jag av mig själv i tid för att iallafall hinna till jobbet i tid.. men frukosten blev äten i bilen.. för int
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:12Goood Morgon!
Ny dag, nya möjligheter.
Goood Morgon!
Ny dag, nya möjligheter.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:54självklart och jag vaknade så lugn och harmonisk
självklart och jag vaknade så lugn och harmonisk
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 07:56God morgon!
Om man ska hinna träna något utomhus utan att bli KOKT så är det dags att vakna... nyss! 😉
*studsar iväg till stallet en sväng*
God morgon!
Om man ska hinna träna något utomhus utan att bli KOKT så är det dags att vakna... nyss! 😉
*studsar iväg till stallet en sväng*
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 08:06Vaknade med söndagsångest.
Vaknade med söndagsångest.
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 09:25Vaknade och låg kvar i sängen en stund. Har inget bokat idag och känner att i dag får jag ta det lugnt. Nä, mer kaffe behövs i min kopp.
Vaknade och låg kvar i sängen en stund. Har inget bokat idag och känner att i dag får jag ta det lugnt. Nä, mer kaffe behövs i min kopp.
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 11:07vaknade först vid fem när åskan gick över gnesta, nu har jag vaknat för andra gången, helt orkeslös
vaknade först vid fem när åskan gick över gnesta, nu har jag vaknat för andra gången, helt orkeslös