Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:01Hans, jag är oxå inne på silver, det är nog snyggast. MEN, framhjulet (det fick jag behålla) är svart och då måste jag ju köpa nytt där med. Men silver är ju snyggt. Guuud vad svårt att välja! (#) Bara hjulet kostar 750 spänn och det känns dumt att köpa e
Hans, jag är oxå inne på silver, det är nog snyggast. MEN, framhjulet (det fick jag behålla) är svart och då måste jag ju köpa nytt där med. Men silver är ju snyggt. Guuud vad svårt att välja! (#) Bara hjulet kostar 750 spänn och det känns dumt att köpa e
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:02Då ska du köpa svart!
Sen har du lite pengar att lägga på en annan cykel- Oj, sa jag det högt?
😉
Då ska du köpa svart!
Sen har du lite pengar att lägga på en annan cykel- Oj, sa jag det högt?
😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:06Mmm... Jag vet vad du tänker Camilla. 😉 Jag vill byta en massa grejer på fincykeln.
Mmm... Jag vet vad du tänker Camilla. 😉 Jag vill byta en massa grejer på fincykeln.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:07Håller med. Köp ett svart och lägg pengarna på en biljett till lappland istället så får du en ny träningskompis, nya träningmiljöer och semester på köpet.
Håller med. Köp ett svart och lägg pengarna på en biljett till lappland istället så får du en ny träningskompis, nya träningmiljöer och semester på köpet.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:15Oj, kommer man ända till Lappland för 749 spänn? 😉
Oj, kommer man ända till Lappland för 749 spänn? 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 11:22Jodå. Men inte hem igen 😉
Jodå. Men inte hem igen 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:07Då sket det sig... Jag gillar Göteborg. 😉
Då sket det sig... Jag gillar Göteborg. 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:09Men då köper du ju en biljett från lappland till Göteborg.
Men då köper du ju en biljett från lappland till Göteborg.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 08:10Godmorgon! Idag är det ÄNTLIGEN fredag! 😀
Godmorgon! Idag är det ÄNTLIGEN fredag! 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 09:13God Morgon!
Nu är det dags för sista jobbhelgen innan semester. YAH!
God Morgon!
Nu är det dags för sista jobbhelgen innan semester. YAH!