Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 09:42God Morgon!
Hängde uppe alldeles för sent i går kväll, lite seg i knoppen idag. Jag tror att kaffe hjälper 😉 Påtår någon?
God Morgon!
Hängde uppe alldeles för sent i går kväll, lite seg i knoppen idag. Jag tror att kaffe hjälper 😉 Påtår någon?
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 10:15God morgon! Tänker på alla duktiga cyklister. Nu ska jag springa till stan (hv)
God morgon! Tänker på alla duktiga cyklister. Nu ska jag springa till stan (hv)
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2011, 03:14Vit med röda å lite svarta detaljer. Nu har ja varit vaken 25 timmar, kom precis hem, kört hela natten (svenska sommarnätter är korta)
Vit med röda å lite svarta detaljer. Nu har ja varit vaken 25 timmar, kom precis hem, kört hela natten (svenska sommarnätter är korta)
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 08:31God morgon!
Dags för ännu en dag med geocaching, besök i stadens badhus och LÖPNING såklart. (t+) 🙂
God morgon!
Dags för ännu en dag med geocaching, besök i stadens badhus och LÖPNING såklart. (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 08:54Godmorgon!
Undra om planen för ridning blir inställd, det hällregnar idag med....
Hmm undras var mina överdragsbyxor är....Det är ju inte bara jag som skulle ut o rida alltså
Godmorgon!
Undra om planen för ridning blir inställd, det hällregnar idag med....
Hmm undras var mina överdragsbyxor är....
Det är ju inte bara jag som skulle ut o rida alltså
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 09:19God Dag!
Steg upp 5.10 och jobbar på. Hur ser vädret ut kl 16.40 vid Storkyrkan, Gamla Stan Aadu?
(H)
God Dag!
Steg upp 5.10 och jobbar på. Hur ser vädret ut kl 16.40 vid Storkyrkan, Gamla Stan Aadu?
(H)
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 09:22Camilla: För mig som har semester är det nog ännu godmorgon iallafall :=) Så god morgon på er.. här finns inte ett moln i skyn.. inte åt det hållet jag tittar nu fast yr.no lovar att det skall vara mulet nu. Äntligen lite sol kanske!
Camilla: För mig som har semester är det nog ännu godmorgon iallafall :=) Så god morgon på er.. här finns inte ett moln i skyn.. inte åt det hållet jag tittar nu fast yr.no lovar att det skall vara mulet nu. Äntligen lite sol kanske!
Quote from Fredric Lagerström on 19 June 2011, 09:30Nog bäst du tar med paraplyt Camilla 😉
Nog bäst du tar med paraplyt Camilla 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 09:56Har du sett en SÄPO-agent med paraflax?
(H)
😉
Har du sett en SÄPO-agent med paraflax?
(H)
😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 11:03godmorgon lite stel men inte så farligt..är nu hos brossan i linköping
godmorgon lite stel men inte så farligt..är nu hos brossan i linköping