Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 11:25Gomorron! Ja, jag har varit vaken ett tag men sitter i pyjamas fortfarande. Idag har Jag har beslutsångest... Cykla eller inte cykla? Yoga? Städa? Jag får fundera medan jag dricker kaffe.
Gomorron! Ja, jag har varit vaken ett tag men sitter i pyjamas fortfarande. Idag har Jag har beslutsångest... Cykla eller inte cykla? Yoga? Städa? Jag får fundera medan jag dricker kaffe.
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2011, 11:25Det var rätt beslut att bryta igår. Vaknade med ryggvärk.
Hur det gick: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=15085399
Det var rätt beslut att bryta igår. Vaknade med ryggvärk.
Hur det gick: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=15085399
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 12:23God morgon! Jäklar vad seg jag är. Varit ute och köpt bakispizza, annars har jag inte hunnit så mycket. Velat lite ang SÄPO-joggen men det faktum att jag glömde ta med kavajen från jobbet och att det spöregnar (och att jag är en tad bit sliten) gör att ja
God morgon! Jäklar vad seg jag är. Varit ute och köpt bakispizza, annars har jag inte hunnit så mycket. Velat lite ang SÄPO-joggen men det faktum att jag glömde ta med kavajen från jobbet och att det spöregnar (och att jag är en tad bit sliten) gör att ja
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:39God Morgon!
Vaknade med ett leende på läpparna efter gårdagens lopp. Det var så kul! I dag blir det städning och sen ska jag jobba natt i natt. Blir först gången på över 10 år. Ha en toppendag 😉
Edit har varit framme
God Morgon!
Vaknade med ett leende på läpparna efter gårdagens lopp. Det var så kul! I dag blir det städning och sen ska jag jobba natt i natt. Blir först gången på över 10 år. Ha en toppendag 😉
Edit har varit framme
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:40Camilla: Sov du "i gårdagens lopp" alltså och vaknade inte förrens i morse? Avancerat! 😉
Camilla: Sov du "i gårdagens lopp" alltså och vaknade inte förrens i morse? Avancerat! 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:42Ähm, var visst inte helt vaken ännu. Tack, har korrigerat 😉
Ähm, var visst inte helt vaken ännu. Tack, har korrigerat 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:43Meh.. nu ser ju min kommentar helt miffo ut. *muttra lite över* 😉
Meh.. nu ser ju min kommentar helt miffo ut. *muttra lite över* 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:45Jag tror att alla singlar läser alla inläggen noga så att alla hänger med i galoppen. Coachningsuppdraget från helgen verkar sitta i men inte mig emot....
Jag tror att alla singlar läser alla inläggen noga så att alla hänger med i galoppen. Coachningsuppdraget från helgen verkar sitta i men inte mig emot....
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 09:40God morgon singelvärlden. Frukost till MacGyver väntar och sen träning.
God morgon singelvärlden. Frukost till MacGyver väntar och sen träning.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 10:25God förmiddag
God förmiddag