Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 09:31Gomorron! 😀 Vilken underbar dag med regn och träningsvärk! Yeeey! (H)
Såg ni, såg ni? Jag försöker tänka positivt. 😉
Gomorron! 😀 Vilken underbar dag med regn och träningsvärk! Yeeey! (H)
Såg ni, såg ni? Jag försöker tänka positivt. 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 09:35(t+) Bra start på dagen Nina!
(t+) Bra start på dagen Nina!
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 11:15trist väder. var tog värmen vägen?
trist väder. var tog värmen vägen?
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 16:38Gällivare är varmt. Det är ju liksom här man ska vara. När ska ni förstå det? 😉
Gällivare är varmt. Det är ju liksom här man ska vara. När ska ni förstå det? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2011, 02:10Gäsp, två timmar kvar. Mötte Helen igår.
Gäsp, två timmar kvar. Mötte Helen igår.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 07:36Gomorron! Har just kommit tillbaka från vägkanten där jag suttit i morgonsolen och lyssnat på ljudet av cyklister. 😀 Vilken känsla.
Är det nån som vet om Bruse har en vit cykel? För isf såg jag honom.
Gomorron! Har just kommit tillbaka från vägkanten där jag suttit i morgonsolen och lyssnat på ljudet av cyklister. 😀 Vilken känsla.
Är det nån som vet om Bruse har en vit cykel? För isf såg jag honom.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 08:30Nina, ska du cykla nu igen? Räckte det inte med halvan?
Nina, ska du cykla nu igen? Räckte det inte med halvan?
Quote from Fredric Lagerström on 18 June 2011, 08:35Har för mej den är vit, ja. En vit Columbus.
Har för mej den är vit, ja. En vit Columbus.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 09:36Godmorgon 😉 Och lycka till alla som skall köra runt sjön.
Godmorgon 😉 Och lycka till alla som skall köra runt sjön.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 09:42Just det, God Morgon!
Lycka till alla cyklister och se till att ha hjälmen på hela vägen!
Just det, God Morgon!
Lycka till alla cyklister och se till att ha hjälmen på hela vägen!