Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

vaknade också av åskan vid halv åtta tiden och kunde inte somna om sen

godmorgon, är trött, men det är dags att åka iväg till jobbet om tio minuter..

Lite seg, borde ha åkt till jobbet för minst 10 minuter sen.

Ha en toppen dag, killar och brudar 😉

Har trots att det inte verkar så vaknat för ett tag sen. Frukost är avklarad och nu dags för stora Kiruna stad att få sig ett besök. Införskaffande av gel inför helgen är prioritet 1. Skönt med semester för den delen..

det blev att åka tåg eftersom bilen inte startade nu har jag laddat upp batteriet ordentligt, om inte bilen startar i morgon.. eller jo jag förstår att jag måste byta batteri..

Gomorron! Solen skiner och himlen är klarblå utan en enda fläck. Det verkar inte blåsa heller. Perfekt cykelväder alltså. (H:)

Men jag har träningsvärk från igår så jag tvivlar på att jag ens skulle klara av att bära ner cykeln. Hur ska detta gå? Och jag

På Touren cyklar de 21 dagar i sträck, cirka 10-25 mil per dag. Ut med dig nu!

Jag ska, jag ska! Ska bara... leta upp ett bakhjul till hybriden. Nån snäll person tog hand om det åt mig. (#) Och nu har jag beslutsångest. Svart eller silver, svart eller silver, svart eller silver.... Gaaah!!

Silver.

Go morron 😉

Molnen har samlats över huvudstaden men det verkar varmt ändå. Har snart avverkat sudokut i DN och det är dags för en joggingtur. Cykeln får skämmas i hallen ett tag till. Vad är det för sätt att det ska behöva göra ont flera dagar efter åt