Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon... eller nåt (#)

Hade riktigt ont i käken hela dagen/kvällen igår och det fortsatte under natten. Tillslut kunde jag somna och vaknade för en timme sen av att hela munnen dunkade. Idag ska jag dessutom på bröllop, hur det nu ska gå 🙁

*kram

har du käkat något hårt?

Helen: Nej men i tisdags opererade de bort min visdomstand och fick borra jättedjupt för att få ut allt.

God Morgon
Det blev tidigt i morse som man kom i säng. Tur att det bara är midsommar en gång om året. (H) ZZZzzzz

God Morgon!

Sov gott efter en trevlig gårdag men ont i fötterna. Skavsår av sommarsandalerna, jag tog av dem och gick barfota hem i går kväll. Men jag tror inte att jag kommer att testa barfotalöpning, det gjorde ont nog att gå......
Så, lite mer kaffe

God morgon. Inledde dagen med simning i Brunnsviken. Perfekt när simkompisen har tagit med kaffe och jag själv har tagit med bullar. Lagom synkroniserat.

God Morgon, det verkar bli en fin dag i dag:
http://www.youtube.com/watch?v=UOtOy-Y5inM

Fast jag lovar att gå till jobbet i alla fall 😉

Synd bara att man sitter inomhus. Såna här dagar önskar jag att jag hade ett jobb utomhus. Fast inte när det regnar.

Måste.. hålla mig.. vaken.. på jobbet.... (#)

nu har jag varit duktig och ringt till naprapaten/idrottsmedicinaren, fick tid redan i morgon eller ok, jag har ju haft ont ett tag..