Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:22Skönt Linda att det är bätte iaf. Fick du penicillin?
Skönt Linda att det är bätte iaf. Fick du penicillin?
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:29Helena: Nix och han vill att jag ska trappa ner på alvedon-ipren-dosen.
Helena: Nix och han vill att jag ska trappa ner på alvedon-ipren-dosen.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 00:34Linda och Mattias: Har jag missat något här? Det låter ju nästan lite som att Linda har dissat Mattias och nu är han lite "surt sa räven" när hon ynkar om att hon är singel? Kan det möjligen vara så? *flina hejvilt*
Linda och Mattias: Har jag missat något här? Det låter ju nästan lite som att Linda har dissat Mattias och nu är han lite "surt sa räven" när hon ynkar om att hon är singel? Kan det möjligen vara så? *flina hejvilt*
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 00:45Jessie: Inte vad jag vet i alla fall, men du måste hålla med om att han för roande resonemang! 😀 😉
Jessie: Inte vad jag vet i alla fall, men du måste hålla med om att han för roande resonemang! 😀 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 05:31Om vi nu ska hålla oss till ämnet vill jag bara önska er alla en toppendag, några av er kommer jag att träffa i em 😉
Om vi nu ska hålla oss till ämnet vill jag bara önska er alla en toppendag, några av er kommer jag att träffa i em 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 08:03*håller absolut med Linda* Jo, det här är ju hur kul som helst. 😀
Fler spadar åt folket, men flest åt Mattias som gräver så bra? (t+)
*håller absolut med Linda* Jo, det här är ju hur kul som helst. 😀
Fler spadar åt folket, men flest åt Mattias som gräver så bra? (t+)
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 10:51God morgon!
Idag ska jag tvätta tills det blir dags att åka in mot stan och FB-picknick! 😀
God morgon!
Idag ska jag tvätta tills det blir dags att åka in mot stan och FB-picknick! 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 08:28God "förstasemester" dag 😉
I dag blir fix inför kvällens fest. Hoppas vi kan sitta ute.
God "förstasemester" dag 😉
I dag blir fix inför kvällens fest. Hoppas vi kan sitta ute.
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 11:08Tror att jag dirigerade en turist åt hel fel håll imorse.. Man måste fasiken vara halvt Stockholmsguide och kunna diverse hotell, sevärdheter, var alla bussar går osv när man jobbar vid Centralstationen.
Tror att jag dirigerade en turist åt hel fel håll imorse.. Man måste fasiken vara halvt Stockholmsguide och kunna diverse hotell, sevärdheter, var alla bussar går osv när man jobbar vid Centralstationen.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 09:10God Morgon!
Har jobbat lite så nu får jag äntligen kaffe. Sen är det dags att förbereda mat tills i kväll.
God Morgon!
Har jobbat lite så nu får jag äntligen kaffe. Sen är det dags att förbereda mat tills i kväll.