Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 10:00Fick i mig frukost och har tagit en cykeltur. 12 km blev det, det gick inte fort men skönt var det. Och nu är jag hungrig igen 🙂
Fick i mig frukost och har tagit en cykeltur. 12 km blev det, det gick inte fort men skönt var det. Och nu är jag hungrig igen 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 10:02Förresten, riktigt huvudvärksväder idag. Hade migrän igår, men det var nog även vätskebrist efter löprundan.
Förresten, riktigt huvudvärksväder idag. Hade migrän igår, men det var nog även vätskebrist efter löprundan.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 08:24Goood Morgon denna härliga måndag!
Nu bär det av till Möja för en liten minisemester.
Ha en bra vecka alla, oavsett semester eller inte.
Goood Morgon denna härliga måndag!
Nu bär det av till Möja för en liten minisemester.
Ha en bra vecka alla, oavsett semester eller inte.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 08:46God Morgon!
Förutom en lite snuvig känsla i morse (varm luft och kallt vatten och AC i bilen på vägen hem kanske inte ÄR en bra kombo?) och en del AJJJJ! i knäna efter simningen igår så är allt så bra det kan vara en måndag då klockan ringt halv fem och m
God Morgon!
Förutom en lite snuvig känsla i morse (varm luft och kallt vatten och AC i bilen på vägen hem kanske inte ÄR en bra kombo?) och en del AJJJJ! i knäna efter simningen igår så är allt så bra det kan vara en måndag då klockan ringt halv fem och m
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 09:59God morgon!
Jag tvättar och packar för... *försöker hålla masken* ett stenhårt träningsläger i karg terräng med militäriska coacher och asketisk livsstil. Eller hur Camilla! 😉
God morgon!
Jag tvättar och packar för... *försöker hålla masken* ett stenhårt träningsläger i karg terräng med militäriska coacher och asketisk livsstil. Eller hur Camilla! 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 10:02O ja, jag passade på att sova ut för jag tror att vi skulle stå klara kl 05 för första träningen 😉
God Morgon, Världen väntar!
O ja, jag passade på att sova ut för jag tror att vi skulle stå klara kl 05 för första träningen 😉
God Morgon, Världen väntar!
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 10:19Camilla: Preciiiiiis *kastar mig ner för uppvärmning med enhandsarmhävningar*
😉
Camilla: Preciiiiiis *kastar mig ner för uppvärmning med enhandsarmhävningar*
😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 10:28Jag kör enhandsgrepp med kaffekoppen och mackan som uppvärmning.
Jag kör enhandsgrepp med kaffekoppen och mackan som uppvärmning.
Quote from Åsa Tysklind on 11 July 2011, 10:54Nyss vaknat ätit frukost och tittat ut över havet här på gotland första dagen på semestern. Kan man ha det bättre ?
Funderar vad man ska göra i dag
Planen än så länge är...
Tvätta bilen
En sväng till visby och bara vara
En cykeltur framåt kvällenKan man
Nyss vaknat ätit frukost och tittat ut över havet här på gotland första dagen på semestern. Kan man ha det bättre ?
Funderar vad man ska göra i dag
Planen än så länge är...
Tvätta bilen
En sväng till visby och bara vara
En cykeltur framåt kvällen
Kan man
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 11:13Nä, din dag blir svår att toppa. Det låter härligt!
Nä, din dag blir svår att toppa. Det låter härligt!