Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 07:47En god morgon är det och solen skiner!
Ska packa ner det sista innan jag tar pendeln till centralen där Linda S möter upp. Sen blir det en båttur och en promenad innan vi är framme på Blidö. Sköt om er alla singlor och pinglor 😉
En god morgon är det och solen skiner!
Ska packa ner det sista innan jag tar pendeln till centralen där Linda S möter upp. Sen blir det en båttur och en promenad innan vi är framme på Blidö. Sköt om er alla singlor och pinglor 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 10:13Ha det så skönt på Blidö.
Själv har jag hunnit med 12 km cykling och någon km löpning direkt efter. Första gången jag provat och det kändes helt ok 🙂
Ha det så skönt på Blidö.
Själv har jag hunnit med 12 km cykling och någon km löpning direkt efter. Första gången jag provat och det kändes helt ok 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 09:03Gooooood morgon! Fredag och snart dags för ytterligare en semestervecka.
Att det är regn och killar förbaskat oroväckande i halsen tänker jag låta bli att tänka på.
Gooooood morgon! Fredag och snart dags för ytterligare en semestervecka.
Att det är regn och killar förbaskat oroväckande i halsen tänker jag låta bli att tänka på.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 09:23Gomorron! 😀
Titta vem som har krälat upp ur sitt hål. 😉
Gomorron! 😀
Titta vem som har krälat upp ur sitt hål. 😉
Quote from Jonny Persson on 15 July 2011, 09:47Kat: Förbaskat oroväckande killar i halsen är aldrig bra.
Själv är jag väldigt förtjust i stilla sommarregn så jag är lite nöjd idag.
Kat: Förbaskat oroväckande killar i halsen är aldrig bra.
Själv är jag väldigt förtjust i stilla sommarregn så jag är lite nöjd idag.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:26God morgon! Mulet ,regntungt och blåsigt här idag också, men simma ska jag 🙂
God morgon! Mulet ,regntungt och blåsigt här idag också, men simma ska jag 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:35Här i Falun regnar det oxå så idag blir det lite shopping istället. Dagens löppass blev 3 km.
Här i Falun regnar det oxå så idag blir det lite shopping istället. Dagens löppass blev 3 km.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:55här regnar de också
här regnar de också
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:57här regnar de också
här regnar de också
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2011, 17:04Killar i halsen, håller ni på med oralsex mitt på dan?
Killar i halsen, håller ni på med oralsex mitt på dan?