Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

HA! Morgontrötta jag är FÖRST att säga god morgon! 😀

God Morgon på er alla singlar! Morgondagens misslyckade "dejter" är glömda och stärkt av nattsömnen ska jag nu iväg och titta på fler objekt! 😉

EDIT: haha, gårdagens 😉

Morgondagens misslyckade dejter? Är du synsk? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked034.gif

Edit: Javisstja.. godmorgon allihopa! *glömde*

God morgon!
Idag ska jag, för första gången på lääänge, passera 1000 träningsminuter under de senaste 30 dagarna! 🙂

Linda: Speed-dejting på riktigt?! 😉

Ha Linda, jag har varit vaken sedan 7.00. Jäkla dumförkylning. Morgnarna är värst, innan man hostat upp sig ordentligt.

Josefin håller på och kamma mig nu på morgonen när hon plötsligt säger "mamma, du har grått hår här". Va fan! Å andra sidan vaknade ja

Jag har någon liknande förkylning. Det är en sak jag inte begriper - håller förkylningen i sig längre nu för tiden för att jag är äldre eller för att jag är i bättre form? (Hoppas på det sista. Jag hade en väldigt logisk förklaring till detta igår som jag

Kom i håg att vi är i rötmånaderna nu 🙁
Allt blir värre tycker jag när det är kvavt ute.

Grattis Camilla! Inlägg 14000 i God morgon-tråden!

Oj 😉

Fast det är ju som vanligt att vi inte håller oss OT. Bättre sent än aldrig: D MORN!

Jessie: Haha ja, efter ett tag går man och blir cynisk på riktigt! Men jag menade faktiskt GÅRDAGENS 😉

EDIT: Fast lite rätt hade jag nog kanske. Min bilspanartur ser ut att även idag sluta i Frustrationstråden :@

God Morgon!

Lite stel överallt i kroppen. Har fortfarande ett leende på läpparna efter gårkvällen, trots att jag inte rörde knäna och kom sist på rundan 😉 Inspiration Oh YES 😀