Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 06:44(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 08:16God Morgon på er alla, ha en fin dag (H)
Här skiner solen och jag ska snart sova en stund.
God Morgon på er alla, ha en fin dag (H)
Här skiner solen och jag ska snart sova en stund.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 09:15God Morgon!
Nu blir det frukost på uteplatsen.
God Morgon!
Nu blir det frukost på uteplatsen.
Quote from Jonny Persson on 27 July 2011, 09:50Här blir det till att sitta på altanen och jobba men det ska nog förflyttas ner till sjön så snart jag är klar med det som kräver lite litteraturslagningar.
Här blir det till att sitta på altanen och jobba men det ska nog förflyttas ner till sjön så snart jag är klar med det som kräver lite litteraturslagningar.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 13:39God förmiddag/eftermiddag. Har precis avslutat ett lunchpass runt parken och ska nu avnjuta en kycklingsallad framför datorn.
God förmiddag/eftermiddag. Har precis avslutat ett lunchpass runt parken och ska nu avnjuta en kycklingsallad framför datorn.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 13:39God förmiddag/eftermiddag. Har precis avslutat ett lunchpass runt parken och ska nu avnjuta en kycklingsallad framför datorn.
God förmiddag/eftermiddag. Har precis avslutat ett lunchpass runt parken och ska nu avnjuta en kycklingsallad framför datorn.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:06God morgon? Tog tydligen en rejäl sovmorgon idag (även om jag var uppe och ute med hunden vid halv sju-tiden bara sådär...) så nu känns det som om jag måste VEVSTARTA igång mig både kroppen och knoppen om det ska bli något uträttat idag. Stallet, städa, h
God morgon? Tog tydligen en rejäl sovmorgon idag (även om jag var uppe och ute med hunden vid halv sju-tiden bara sådär...) så nu känns det som om jag måste VEVSTARTA igång mig både kroppen och knoppen om det ska bli något uträttat idag. Stallet, städa, h
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:08Morgon!
Tyvärr Jessie, min vev är också borta och jag måste ju ut genom dörren, finns ingen mat kvar alls
Morgon!
Tyvärr Jessie, min vev är också borta och jag måste ju ut genom dörren, finns ingen mat kvar alls
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:11Pia: Ditt kylskåp och mitt kanske är släkt? *inser just att jag troligen inte ens har tillräckligt med fil för att bygga en riktig frukost... 🙁
Pia: Ditt kylskåp och mitt kanske är släkt? *inser just att jag troligen inte ens har tillräckligt med fil för att bygga en riktig frukost... 🙁
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:13Dem kan vara släkt, men jag hade iaf till frukost 😉
Dem kan vara släkt, men jag hade iaf till frukost 😉