Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 23:48Helen, kommer du att gå på ett vanligt schema eller har ni önskeschema?
Helen, kommer du att gå på ett vanligt schema eller har ni önskeschema?
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 06:04"gäsp" morning "gäsp"
"gäsp" morning "gäsp"
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 07:03Morning, sitter och väntar på att få hämta mitt garagekort. Ser ut att bli en fin och varm dag.
Morning, sitter och väntar på att få hämta mitt garagekort. Ser ut att bli en fin och varm dag.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 10:18Morsning, dags att packa ihop och lämna tillbaka huset som jag vaktat till ägarna 🙂
Morsning, dags att packa ihop och lämna tillbaka huset som jag vaktat till ägarna 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 10:30en vecka förmiddag, en vecka eftermiddag och en vecka natt, fast i vilken ordning vet jag inte..
en vecka förmiddag, en vecka eftermiddag och en vecka natt, fast i vilken ordning vet jag inte..
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 10:37God Morgon!
Idag äts frukosten i solen på uteplatsen. Semesterns sista vecka har börjat...Tur att man har massa sparad semester till senare:-)
God Morgon!
Idag äts frukosten i solen på uteplatsen. Semesterns sista vecka har börjat...Tur att man har massa sparad semester till senare:-)
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 13:51Visst är det Helena. Själv kommer jag nog att ta en eller två veckor till efter flytten är klar.
Visst är det Helena. Själv kommer jag nog att ta en eller två veckor till efter flytten är klar.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 16:00*skickar med Linda några kycklingljud hem eftersom hon inte vågade komma upp och hälsa på mig när hon ändå var så nära...* 😉
*skickar med Linda några kycklingljud hem eftersom hon inte vågade komma upp och hälsa på mig när hon ändå var så nära...* 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 17:09Jessie: Tack, i vanliga fall brukar jag passa höns och kycklingar när jag sitter husvakt där men de var tyvärr inte kvar 🙁 Men nu fick jag i alla fall höra lite kackel! 😉
Och jag var förresten vääääldigt nära dig igår 😉
Jessie: Tack, i vanliga fall brukar jag passa höns och kycklingar när jag sitter husvakt där men de var tyvärr inte kvar 🙁 Men nu fick jag i alla fall höra lite kackel! 😉
Och jag var förresten vääääldigt nära dig igår 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:01Jähjäh Linda... just igår hade jag faktiskt inte tiiiid med dig.
Pilutta, pilutta sådeeeeså. 😉
Jähjäh Linda... just igår hade jag faktiskt inte tiiiid med dig.
Pilutta, pilutta sådeeeeså. 😉