Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:30Jessie: Nu hör jag dig så där dåligt igen! 😉
Jessie: Nu hör jag dig så där dåligt igen! 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:50*sträcker mig efter mobilen*
*slår Lindas nummer*
(vad sa du nuuurå? Kraaaaa?)
*sträcker mig efter mobilen*
*slår Lindas nummer*
(vad sa du nuuurå? Kraaaaa?)
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 19:05*ångrar att jag svarade när mobilen ringde*
😉
*ångrar att jag svarade när mobilen ringde*
😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 21:16*dansar en ytterst försynt liten glädjedans över inte bara att Linda svarade utan också över vad vi tycks ha kommit överens om* 😀
*dansar en ytterst försynt liten glädjedans över inte bara att Linda svarade utan också över vad vi tycks ha kommit överens om* 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 21:25Jepp, NÅN helg ska jag komma upp och klappa på Jessies häst! 😀
Jepp, NÅN helg ska jag komma upp och klappa på Jessies häst! 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 21:40Jessie, satte du inte en tidsram?
Jessie, satte du inte en tidsram?
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 10:16God Morgon!
Klockan ringde 8 men jag låg kvar och droooooooooooooog mig. Får se om jag orkar ut på nåt långpass idag eller inte.
God Morgon!
Klockan ringde 8 men jag låg kvar och droooooooooooooog mig. Får se om jag orkar ut på nåt långpass idag eller inte.
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2011, 10:19Morrn! Soligt och fint å snart dags för Core.
Sen blire packning i eftermiddag. Åker till Åre med Gunilla imorrn.
Jag måste va konstig, som INTE tar min AM-cykel, utan räcern. Men så äre Tour of Jamtland på lördag.Synd att Gunilla glömde beställa väder
Morrn! Soligt och fint å snart dags för Core.
Sen blire packning i eftermiddag. Åker till Åre med Gunilla imorrn.
Jag måste va konstig, som INTE tar min AM-cykel, utan räcern. Men så äre Tour of Jamtland på lördag.
Synd att Gunilla glömde beställa väder
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 10:21Hoppas ni får det trevligt där upp och att vädret blir kanon.
Hoppas ni får det trevligt där upp och att vädret blir kanon.
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2011, 10:21Som det ser ut nu blire regn. Härligt å cykla i regn, "en riktig karl ska ju tåla lite sprut på rumpan".
Som det ser ut nu blire regn. Härligt å cykla i regn, "en riktig karl ska ju tåla lite sprut på rumpan".