Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:53morrn morrn 😀
morrn morrn 😀
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 16:14Så där, nu har min söndag startat på riktigt 😉 Med en kopp kaffe och DN innan det är dags för en joggingrunda och jobb igen.
Så där, nu har min söndag startat på riktigt 😉 Med en kopp kaffe och DN innan det är dags för en joggingrunda och jobb igen.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 17:54Godmorgon. Hur länge skall du jobba natt?
Godmorgon. Hur länge skall du jobba natt?
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 17:55I natt och sen onsdag och torsdag i veckan som kommer och sen är det åter till tidiga mornar och sena kvällar.
I natt och sen onsdag och torsdag i veckan som kommer och sen är det åter till tidiga mornar och sena kvällar.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 18:08Skönt att det inte är så många pass kvar 🙂
Skönt att det inte är så många pass kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 18:17Jag får utvärdera det hela, att jobba natt var frivilligt och jag ville testa det. Jobbade natt i två år för över 10 år sen så det var ju inte helt obekant för mig.
Jag får utvärdera det hela, att jobba natt var frivilligt och jag ville testa det. Jobbade natt i två år för över 10 år sen så det var ju inte helt obekant för mig.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 18:20Har också jobbat natt men det var inget för mig. Funkade klockrent på sommaren men när vinter kom så var det lögn i h..ete att hålla mig vaken på natten.
Fast det tog alltid lång tid att piggna till efter ett nattpass.
Har också jobbat natt men det var inget för mig. Funkade klockrent på sommaren men när vinter kom så var det lögn i h..ete att hålla mig vaken på natten.
Fast det tog alltid lång tid att piggna till efter ett nattpass.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 18:29Till slut vände jag helt på dygnet, somnade först kl. 3-4 de nätter jag sov hemma. Tyckte att jag aldrig var utvilad. En vinter vet jag att solen lös en dag i december och då sov jag, i januari hade jag känslan av att kunna klappa till någon annan. Jag gj
Till slut vände jag helt på dygnet, somnade först kl. 3-4 de nätter jag sov hemma. Tyckte att jag aldrig var utvilad. En vinter vet jag att solen lös en dag i december och då sov jag, i januari hade jag känslan av att kunna klappa till någon annan. Jag gj
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 18:39ska börja jobba treskift i oktober..
ska börja jobba treskift i oktober..
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 23:21Vill börja jobba kontinuerligt treskift så fort som möjligt, förhoppningsvis blir det av nästa år? 😀
Vill börja jobba kontinuerligt treskift så fort som möjligt, förhoppningsvis blir det av nästa år? 😀