Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Definitivt inspiration. Hade jag varit med så hade du inte kommit sist i alla fall 🙂

Har just vaknat efter mitt nattpass, känner mig lite seg i kolan men en dos skärgårdsluft kommer att bota det på stört. Ny ska jag packa joggingkläder och yogamattan för att kunna börja att få till det med utfallssteg, plankandet, svanskotsindragning och

(t+)

Borzovhoppen är nog riktigt bra träning.

Godmorgon alla sommarsemesterfirare! 🙂
Här har ni en som fortsatt drar sitt strå till stacken och alltså är på jobbet i skrivandes stund. *hepp!*

God morgon!

Jag ska hämta en kompis som kommer med tåget om en halvtimme. Tanken var att vi skulle lägga oss på någon av stränderna eller balkongen och sola, men det verkar inte vara väder för det... 🙁

Ni får ta en tur med Birka och sitta på deras soldäck 🙂

Jo jag funderade på det, men det känns lite overkill när man redan bor i en gammal vikingastad 😉

Eller ta bussen till Adelsö och se kungsgården där kungen bodde och hade utsikt över Björkö där pöbeln bodde. Fiket i Hovgården kan rekommenderas.

Elelr, cykla dit. Är ju bara fem mil dit.

Jag tänkte på Birka Cruises, de som går från Slussen 🙂
De har ju ett stort soldäck har jag hört. Och så lite roliga paraplydrinkar medans man sitter i solstolen. Då kan man ju nästan tro att man är utomlands.

Vi gick på promenad och fikade istället. Nu är jag i Enköping (går båt till Björkö härifrån också) så några utflykter ska jag hinna med här också. 🙂