Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 10:15Definitivt inspiration. Hade jag varit med så hade du inte kommit sist i alla fall 🙂
Definitivt inspiration. Hade jag varit med så hade du inte kommit sist i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:46Har just vaknat efter mitt nattpass, känner mig lite seg i kolan men en dos skärgårdsluft kommer att bota det på stört. Ny ska jag packa joggingkläder och yogamattan för att kunna börja att få till det med utfallssteg, plankandet, svanskotsindragning och
Har just vaknat efter mitt nattpass, känner mig lite seg i kolan men en dos skärgårdsluft kommer att bota det på stört. Ny ska jag packa joggingkläder och yogamattan för att kunna börja att få till det med utfallssteg, plankandet, svanskotsindragning och
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 15:17(t+)
Borzovhoppen är nog riktigt bra träning.
(t+)
Borzovhoppen är nog riktigt bra träning.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 06:14Godmorgon alla sommarsemesterfirare! 🙂
Här har ni en som fortsatt drar sitt strå till stacken och alltså är på jobbet i skrivandes stund. *hepp!*
Godmorgon alla sommarsemesterfirare! 🙂
Här har ni en som fortsatt drar sitt strå till stacken och alltså är på jobbet i skrivandes stund. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 09:24God morgon!
Jag ska hämta en kompis som kommer med tåget om en halvtimme. Tanken var att vi skulle lägga oss på någon av stränderna eller balkongen och sola, men det verkar inte vara väder för det... 🙁
God morgon!
Jag ska hämta en kompis som kommer med tåget om en halvtimme. Tanken var att vi skulle lägga oss på någon av stränderna eller balkongen och sola, men det verkar inte vara väder för det... 🙁
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 09:32Ni får ta en tur med Birka och sitta på deras soldäck 🙂
Ni får ta en tur med Birka och sitta på deras soldäck 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 09:48Jo jag funderade på det, men det känns lite overkill när man redan bor i en gammal vikingastad 😉
Jo jag funderade på det, men det känns lite overkill när man redan bor i en gammal vikingastad 😉
Quote from Rasmus Olsson on 25 July 2011, 09:52Eller ta bussen till Adelsö och se kungsgården där kungen bodde och hade utsikt över Björkö där pöbeln bodde. Fiket i Hovgården kan rekommenderas.
Elelr, cykla dit. Är ju bara fem mil dit.
Eller ta bussen till Adelsö och se kungsgården där kungen bodde och hade utsikt över Björkö där pöbeln bodde. Fiket i Hovgården kan rekommenderas.
Elelr, cykla dit. Är ju bara fem mil dit.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 11:32Jag tänkte på Birka Cruises, de som går från Slussen 🙂
De har ju ett stort soldäck har jag hört. Och så lite roliga paraplydrinkar medans man sitter i solstolen. Då kan man ju nästan tro att man är utomlands.
Jag tänkte på Birka Cruises, de som går från Slussen 🙂
De har ju ett stort soldäck har jag hört. Och så lite roliga paraplydrinkar medans man sitter i solstolen. Då kan man ju nästan tro att man är utomlands.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 19:11Vi gick på promenad och fikade istället. Nu är jag i Enköping (går båt till Björkö härifrån också) så några utflykter ska jag hinna med här också. 🙂
Vi gick på promenad och fikade istället. Nu är jag i Enköping (går båt till Björkö härifrån också) så några utflykter ska jag hinna med här också. 🙂