Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 11:29ska du inte ät något mitt pådagen?
ska du inte ät något mitt pådagen?
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 08:36Goood mooorgon! SOOOOL!! (H) Idag ska badas!
Goood mooorgon! SOOOOL!! (H) Idag ska badas!
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 08:46*kikar ut på den gråååa himlen utanför fönstret och ler lite förnöjt för mig själv*
*kikar ut på den gråååa himlen utanför fönstret och ler lite förnöjt för mig själv*
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 10:11Började dagen med att i vanliga ordning infinna mig på kliniken 7.30 för omläggning av op-såret, börjar minst sagt känna mig som en stammis 😉 Passade på att fotat spektaklet denna gång, inget för den veke... har bokstavligen ett hål in till smalbenet...
Började dagen med att i vanliga ordning infinna mig på kliniken 7.30 för omläggning av op-såret, börjar minst sagt känna mig som en stammis 😉 Passade på att fotat spektaklet denna gång, inget för den veke... har bokstavligen ett hål in till smalbenet...
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 11:09ut i solen
ut i solen
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 11:16Som sagt Skye, behöver inte se det, jag får ont bara av att höra om det... 🙁 Ajajaj...
Som sagt Skye, behöver inte se det, jag får ont bara av att höra om det... 🙁 Ajajaj...
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 11:27jag sover alltid länge..
jag sover alltid länge..
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 09:11God morgon,
Bläh, vad jag stör mig på Jimmie Åkesson - den lille populisten.
Jag är glad, jag är alltid glad. Tror att det är för att jag är singel. Blir mer och mer övertygad om det när jag pratar med vänner och deras kiv med sina respektive. Jag var i
God morgon,
Bläh, vad jag stör mig på Jimmie Åkesson - den lille populisten.
Jag är glad, jag är alltid glad. Tror att det är för att jag är singel. Blir mer och mer övertygad om det när jag pratar med vänner och deras kiv med sina respektive. Jag var i
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 09:18Katarina: Du är inte ensam om att störa dig på honom! Och att vara glad 🙂
Nu ska jag ut i värmen på långpass för det ser ut att bli regn.
Katarina: Du är inte ensam om att störa dig på honom! Och att vara glad 🙂
Nu ska jag ut i värmen på långpass för det ser ut att bli regn.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 09:40Morgon, kommit ur sängen och åt en lite för stadig frukost som morgonjoggen får vänta någon timme eller så. Men jag ska ut, tror jag iaf 🙂
Morgon, kommit ur sängen och åt en lite för stadig frukost som morgonjoggen får vänta någon timme eller så. Men jag ska ut, tror jag iaf 🙂