Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 07:38självklart läser vi alla inlägg noga.. fast det vore ändå trevligt med sammanfattningar för de dagar man inte hinner läsa alla trådar, så som när man cyklar runt en pöl under många timmar..
självklart läser vi alla inlägg noga.. fast det vore ändå trevligt med sammanfattningar för de dagar man inte hinner läsa alla trådar, så som när man cyklar runt en pöl under många timmar..
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:29Helena.. Menar du att du inte stannade längs vägen och uppdaterade dig, över funbeats händelseutveckling, medan du cyklade.. Hur tänkte du då? (=)
Helena.. Menar du att du inte stannade längs vägen och uppdaterade dig, över funbeats händelseutveckling, medan du cyklade.. Hur tänkte du då? (=)
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:31(#) skulle det ju vara..
God morgon till er alla, som synes är det en trött morgon här, och regnig. Ingen lust alls att köra skidgång i blötgräset, men bastun får väl locka desto mer
(#) skulle det ju vara..
God morgon till er alla, som synes är det en trött morgon här, och regnig. Ingen lust alls att köra skidgång i blötgräset, men bastun får väl locka desto mer
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 09:34God Morgon!
Har ont i ryggen, undrar om natten satte sig där 🙁 Nåja, får det till att mjuka upp lederna
God Morgon!
Har ont i ryggen, undrar om natten satte sig där 🙁 Nåja, får det till att mjuka upp lederna
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 07:30En ny dag, dags att göra sig färdig för att att gå till jobbet. Seg hela jag eller så är det nedräkning till semestern 😉
En ny dag, dags att göra sig färdig för att att gå till jobbet. Seg hela jag eller så är det nedräkning till semestern 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 10:31trist väder idag. men nästa vecka kommer troligen värmen tillbaka
trist väder idag. men nästa vecka kommer troligen värmen tillbaka
Quote from Rasmus Olsson on 25 June 2011, 07:41Upp å hoppa, slattarna ska drickas upp!
Varit vaken några timmar. Ägnar mig åt projektorprojektprojektering och inser att svenskan är ett härligt språk med sina sammansatta ord.
Upp å hoppa, slattarna ska drickas upp!
Varit vaken några timmar. Ägnar mig åt projektorprojektprojektering och inser att svenskan är ett härligt språk med sina sammansatta ord.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 08:12Sovit lite knasigt. Vaken sedan 6.00 typ men fortfarande trött. Väntar och längtar - min lilla kommer snart. Träffade min pappa igen för första gången på några år igår. Helt fantastiskt att någon kan orka dra upp en separation som hände för 22 år sedan. S
Sovit lite knasigt. Vaken sedan 6.00 typ men fortfarande trött. Väntar och längtar - min lilla kommer snart. Träffade min pappa igen för första gången på några år igår. Helt fantastiskt att någon kan orka dra upp en separation som hände för 22 år sedan. S
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 09:07God Morgon!
Kom i säng sent men det var värt en kort natt. Sova får jag göra i vinter, funderar på att gå i ide 😉
God Morgon!
Kom i säng sent men det var värt en kort natt. Sova får jag göra i vinter, funderar på att gå i ide 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 09:29God morgon. sen natt och hyfsat tidig morgon. får ser när tröttheten hinner ifatt.
Katarina: starkt gjort att träffa han i varje fall efter så lång tid..
God morgon. sen natt och hyfsat tidig morgon. får ser när tröttheten hinner ifatt.
Katarina: starkt gjort att träffa han i varje fall efter så lång tid..