Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:54vilken morgon, skönt att det är kväll!
vilken morgon, skönt att det är kväll!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 08:07God Morgon!
Har sovit gott i natt men skulle helst velat ligga kvar i sängen, gärna en vecka. Ha det bra och alla som fick medalj i går ska bära den med stolthet 😀
God Morgon!
Har sovit gott i natt men skulle helst velat ligga kvar i sängen, gärna en vecka. Ha det bra och alla som fick medalj i går ska bära den med stolthet 😀
Quote from Fredric Lagerström on 22 May 2011, 08:29God morgon. Sovit bra med faktiskt! Gott! Nu kaffe sen ut och snygga till i trädgårn.
Ang varvet igår så har jag sett en del helt makalösa prestationer! En del otroligt bra tider från gruppmedlemmar.
Först kaffe nu, sen trädgård!
God morgon. Sovit bra med faktiskt! Gott! Nu kaffe sen ut och snygga till i trädgårn.
Ang varvet igår så har jag sett en del helt makalösa prestationer! En del otroligt bra tider från gruppmedlemmar.
Först kaffe nu, sen trädgård!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 11:35Camilla kommer och kollar att medaljen är på!
Camilla kommer och kollar att medaljen är på!
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 09:34God morgon! Har ni saknat mig? (H) Ser att det kommer massa nya kalassinglar. Pling på er! Kärlek till alla! (L)
God morgon! Har ni saknat mig? (H) Ser att det kommer massa nya kalassinglar. Pling på er! Kärlek till alla! (L)
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 10:13God Morgon!
Vaknade runt 8 men låg kvar i sängen och lyssnade på CD-bok. Det var ju inte det jag skulle göra i dag (#). Nu är det kaffe och tidning, sen ska jag springa "långt".
God Morgon!
Vaknade runt 8 men låg kvar i sängen och lyssnade på CD-bok. Det var ju inte det jag skulle göra i dag (#). Nu är det kaffe och tidning, sen ska jag springa "långt".
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:01det är i morgon det är maran 😉
det är i morgon det är maran 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 10:52God Dag!
Har tagit det lugnt, ska i väg och jobba strax. Blir ingen cykling i dag, känner av veckan 4 turer i kroppen.
Hoppas alla marathonlöpare har sovit gott, idag får ni ta det lugnt 😉
God Dag!
Har tagit det lugnt, ska i väg och jobba strax. Blir ingen cykling i dag, känner av veckan 4 turer i kroppen.
Hoppas alla marathonlöpare har sovit gott, idag får ni ta det lugnt 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 12:22jag lovar att ta det lungt, men en långsam promenad ska jag ta.. vill inte bli stel..
jag lovar att ta det lungt, men en långsam promenad ska jag ta.. vill inte bli stel..
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 06:34God Morgon!
Full solsken och fullt blås, idag blir det drag 😀 Tihi!
God Morgon!
Full solsken och fullt blås, idag blir det drag 😀 Tihi!