Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Krya på dig Camilla, själv har jag just blivit kvitt det (i stort sett iaf).

Celos: Tack för tipst men jag är helt sönderstressad, hur jag nu lyckades bli det på en vecka? (#) så jag är långt förbi alla huskurer är jag rädd. Igår kastade jag in handduken och lät min kollegas man (som är läkare) ge mig en insomningstablett. Jag tyc

jag är bara totalt täppt och har fortfarande ont i ansiktet 🙁

Linda: I bland är det nödvändigt med tabletter och kan man hjälpa kroppen i kaotiskt läge. Sömn är den bästa åtrehämtningen.

Trist att du blivit sjuk Camilla, hoppas du kryar på dig snabbt, alla ni andra också.

Linda, testa spikmattan. Även om du inte somnar så är det avslappnande för kroppen. Hoppas det ger med sig snart.

Celos: Hmm, jag har ingen spikmatta men kanske kan låna av någon...

Morrn! Får se hur dagens utvecklar sig, hostar och harklar men jag ska inte inte träffa några patienter i dag. Solen skiner i alla fall 😉

Gomorron!
Det regnar och jag har måndagsångest. 🙁 Det är så illa att jag blir helt handlingsförlamad. Får ingenting gjort. Och det gör mig ännu mer stressad.

Usch!

God morgon!
Och jag som hade tänkt att gå upp tidigt idag. Men det blev visst inget med det (#)

Linda, jag har denna som är helt i plast och uppblåsbar. Tycker den är bäst då den formar sig efter ryggen. Om du inte vill lägga ut så mycket pengar så finns det säkert billigare på Clas ohlsson eller liknande.

http://www.natur-produkter.se/rysk-spikmat