Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 07:47Usch, sömn är viktigt och för mig är det jobbigt att inte kunna sova. Det blir en ond cirkel och så snurrar tankarna igång. Hoppas du överlever denna dag, får kul i helgen och får sova gott.
Sovkramar till Linda
Usch, sömn är viktigt och för mig är det jobbigt att inte kunna sova. Det blir en ond cirkel och så snurrar tankarna igång. Hoppas du överlever denna dag, får kul i helgen och får sova gott.
Sovkramar till Linda
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 08:13Gomorron!
Jag har sovit som en bebis och gick upp före sju! 🙂
Nu sorterar jag mina badrumsskåp. Herreguuud vad smink och parfym jag har... Jag har redan gett bort ett 20-tal ögonskuggor och plockat ut lika många parfymer. Det visade sig att jag har ung
Gomorron!
Jag har sovit som en bebis och gick upp före sju! 🙂
Nu sorterar jag mina badrumsskåp. Herreguuud vad smink och parfym jag har... Jag har redan gett bort ett 20-tal ögonskuggor och plockat ut lika många parfymer. Det visade sig att jag har ung
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 08:19Camilla: Det där upptäckte jag när jag satt i en helpdesk att det är väldigt kontroversiellt om man råkar svara godmorgon när någon anser att det är förmiddag eller dag och vice versa. Fick rena utskällningarna i örat ibland av kunder, men då var det förs
Camilla: Det där upptäckte jag när jag satt i en helpdesk att det är väldigt kontroversiellt om man råkar svara godmorgon när någon anser att det är förmiddag eller dag och vice versa. Fick rena utskällningarna i örat ibland av kunder, men då var det förs
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 10:46själv så drömmer jag som sjutton och därför kan sova 24 timmar om dygnet känns det som och det är inte bättre att hela huvudet är totaltäppt
själv så drömmer jag som sjutton och därför kan sova 24 timmar om dygnet känns det som och det är inte bättre att hela huvudet är totaltäppt
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 14:05@Nina nej 🙂
@Nina nej 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 15:07@ Linda: En kollega tipsade om mjölk och pepparkakor när hon inte kan sova. Skall tydligen finnas något ämne både i möjlken och pepparkakan som gör det lättare att somna.
Har du provat att lägga dig på en spikmatta i sängen när du skall sova?
Har funkat
@ Linda: En kollega tipsade om mjölk och pepparkakor när hon inte kan sova. Skall tydligen finnas något ämne både i möjlken och pepparkakan som gör det lättare att somna.
Har du provat att lägga dig på en spikmatta i sängen när du skall sova?
Har funkat
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 17:23Jessie: Funkar bättre i Italien det där? Där säger de ju bongiorno hela dagen, även framåt kvällen... Byter först när det är natt egentligen. Smidigare system kanske?
Jessie: Funkar bättre i Italien det där? Där säger de ju bongiorno hela dagen, även framåt kvällen... Byter först när det är natt egentligen. Smidigare system kanske?
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 17:38Johan: Absolut! 😀
Johan: Absolut! 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 07:50God Morgon!
Har ont i halsen och hostar så nu är det Echina-kurs som gäller. Hoppas ni andra inte blir sjuka och ni som är sjuka får krya på er.
God Morgon!
Har ont i halsen och hostar så nu är det Echina-kurs som gäller. Hoppas ni andra inte blir sjuka och ni som är sjuka får krya på er.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 09:54Det skulle varit imorse det 😉 krya på dej!
Det skulle varit imorse det 😉 krya på dej!