Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 07:01Gomorron!
Celos, jag tar gärna dina flyttkartonger om det ingår en 150 kvadrats lägenhet med högt i tak och stuckatur i Göteborgs centrum. 😉 Annars behöver jag inga. 😉
Däremot behöver jag någon som hjälper mig att hålla sopsäckar medan jag rensar i lå
Gomorron!
Celos, jag tar gärna dina flyttkartonger om det ingår en 150 kvadrats lägenhet med högt i tak och stuckatur i Göteborgs centrum. 😉 Annars behöver jag inga. 😉
Däremot behöver jag någon som hjälper mig att hålla sopsäckar medan jag rensar i lå
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 07:05God Morgon!
Det verkar som om vi är i lite samma läge fast jag inte ska flytta.
God Morgon!
Det verkar som om vi är i lite samma läge fast jag inte ska flytta.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 07:37God morgon?
Halshelvetet blev inte gladare av bad och spritgurgling igår heller utan känns värre idag. Oh well. 🙁
Spelar dock ingen roll hur halsen känns, idag ska hästen och jag åka till NollÅttaLand och få massage. Eller.. inte JAG då, men hästen. (H)
God morgon?
Halshelvetet blev inte gladare av bad och spritgurgling igår heller utan känns värre idag. Oh well. 🙁
Spelar dock ingen roll hur halsen känns, idag ska hästen och jag åka till NollÅttaLand och få massage. Eller.. inte JAG då, men hästen. (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 07:50Jessie, hur går det för din häst? Är han inriden och klar nu?
Jessie, hur går det för din häst? Är han inriden och klar nu?
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:12Nina: En häst blir ju aldrig färdig och vad som anses som inriden varierar ju också. En del tycker att hästen är inriden bara man får sitta på den i alla gångarter och den går att stoppa och styra hyfsat. Jag har lite högre krav än så inlagt i MIN definit
Nina: En häst blir ju aldrig färdig och vad som anses som inriden varierar ju också. En del tycker att hästen är inriden bara man får sitta på den i alla gångarter och den går att stoppa och styra hyfsat. Jag har lite högre krav än så inlagt i MIN definit
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:16Håller tummarna Jessi!
Håller tummarna Jessi!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 19:06Vilken ålder har hästen? Hoppas det blir bra.
Vilken ålder har hästen? Hoppas det blir bra.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 09:40Ingela: Hästen är 5 år. Något som vid 3 år såg ut som ett "inridningsproblem" lyckades till slut diagnostiseras som ett muskelproblem vid 4 års ålder (och då hade det redan hunnit ge problem även för kotlederna... 🙁 , men som tur var inga bestående men
Ingela: Hästen är 5 år. Något som vid 3 år såg ut som ett "inridningsproblem" lyckades till slut diagnostiseras som ett muskelproblem vid 4 års ålder (och då hade det redan hunnit ge problem även för kotlederna... 🙁 , men som tur var inga bestående men
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 11:14Gomorron!
Här står jag bland säckvis med saker som ska bäras till olika instanser som grovsoprum, återvinningsstation och bilen.
Var är nu den där stora starka mannen jag behöver??
Gomorron!
Här står jag bland säckvis med saker som ska bäras till olika instanser som grovsoprum, återvinningsstation och bilen.
Var är nu den där stora starka mannen jag behöver??
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 15:51Bra jobbat med hästen. Lycka till i fortsättningen.
Bra jobbat med hästen. Lycka till i fortsättningen.