Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gomorron! Jag har fortfarande träningsvärk. Det här är ju inte klokt!! Men idag skiter jag i det och går till gymet ändå.
En först ska jag göra klart vardagsrummet och påbörja störstädningen. Här ska röjas! 😀

jag har drömt som sjutton, vaknat av åska vid fyra tiden och lägenhetser ut som den gör, men jag känner mig så lugn och harmonisk, är nog gårdagens orientering i skogen som gjorde det..

jag har drömt som sjutton, vaknat av åska vid fyra tiden och lägenhetser ut som den gör, men jag känner mig så lugn och harmonisk, är nog gårdagens orientering i skogen som gjorde det..

Sorry Johan och Nina, men jag föredrar att springa i regn om jag ska springa långt... 😉
..eller.. tyvärr har jag fått lite ont i halsen i helgen. Attans. (H)

Men Jessie, du hade inte behövt springa här utan bara tagit med dig solen 😉
Nåväl, det var riktigt bra stämning kring banan igår kväll trots regnet.

Johan: Jag tror inte att det funkar så? Jag tror att jag MÅSTE dra på mig löparkläderna och faktiskt ge mig ut och LIDA i värmen för att det SKA bli sol? Elakt, eller hur? (#)

Aha !
Då förstår jag, alltså måste jag se till att du blir anmäld och ställer upp i midnattsloppet nästa år för att det ska bli fint väder. Sol lär det ju dock inte vara 22:00.

Jahaaa Johan. Du tänkte komma upp till Stockholm och springa det riktiga ML då alltså? 😉

Vem vet, jag gillar ju midnattsloppet så det är inte omöjligt att jag provar varianten i Stockholm 😉
Meningen var ju annars att du skall komma till Göteborg och springa midnattsloppet här och givetvis ha med dig fint väder !

Det tidiga vaknande fortsätter, idag 04:02 med j....ligt ont i nacken. Efter en tim hade jag fortfarande inte somnat om så då fick det vara. Lite frukost på det här och sen ska jag ge mig i kast med mer flyttkartonger.

Alla grejer på loftbalkongen har i