Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag får mycket gjort på morgonkvisten. Vaknade 04:15 och kunde som vanligt inte somna om. Så det blev packning av fyra flyttkartonger som sen dumpades i lgh på väg till jobbet.

God Morgon!

Väntar på min kollega som jag ska ha utbildningen tillsammmans med.

Hallå pojkar och flickor! Min rumskamrat är på kurs. Jag tycker att det är lite skönt. Engelskalektionerna och innebandyn på jobbet har dragit igång (t+)

Nu ska det bara bli lite kallare så jag får använda min nya höstjacka så är allt perfa.

Det blev racer. Tog en extra runda när jag ändå hade cykelkläder på mig. Det ät jätteskönt ute! Perfekt cykelväder, om det inte hade varit för den lilla detaljen att jag är blöt i rumpan. Så det blev bara 15 km... Ser det mer som en morgonpromenad. 🙂
Nu

Bra val Nina, trots den blöta rumpan 🙂

Gomorron! Jag är så trött att ögonen blöder. Det var kanske inte helt genomtänkt att prata i telefon till sent inatt. Att man aldrig lär sig. (#)

Men det verkar vara milt väder idag så med lite tur kommer jag ut och kan rasta cykeln idag. 🙂

Har ni sov

God Morgon!

Här är det lite mulet men jag har sovit gott. I dag ska min pappa visa mina syskon och mig Uppsala, staden där han är född och uppväxt. Han fyllde 75 i somras så vi tyckte det passade bra att göra nåt tillsammans och så får han berätta var ha

God morgon! Håller med Linda att man inte kom i säng i tid. Snabb dusch så är jag nog vaken sedan.
Camilla: det är flera dagar kvar du hinner återhämta dej. Ha en trevlig dag med släkten.

Godmorgon

3,5h timmes sömn efter ett 12h nattpass
ska nog gå o lägga mig igen

Ingela: Va? Eller menar du Nina? 😉