Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:16Idag har det regnat utav h-e här i Stockholm. Var trots det skönt att springa 🙂
Idag har det regnat utav h-e här i Stockholm. Var trots det skönt att springa 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 05:22Morning 🙂 1:a muggen svart nere 😀
Morning 🙂 1:a muggen svart nere 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 05:26kaffe ja, det behöver jag ju..
kaffe ja, det behöver jag ju..
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 06:00Uurk, alldeles för tidigt. Här är det trist regnväder, men det gör inget för jag skall fixa i lgh 🙂
Uurk, alldeles för tidigt. Här är det trist regnväder, men det gör inget för jag skall fixa i lgh 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:04God Morgon!
Har ett långpass planerat och det är bara att konstatera att man måste träna sig på att träna i alla väder.
Påtår någon 😉
God Morgon!
Har ett långpass planerat och det är bara att konstatera att man måste träna sig på att träna i alla väder.
Påtår någon 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:06vadå är det inte alltid sol och vindstilla?!
vadå är det inte alltid sol och vindstilla?!
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:26Jag anar att vi skulle tröttna på det med.
Jag anar att vi skulle tröttna på det med.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:27Någon låter hälsa att det hade varit VÄLKOMMET med ihållande regn på någons egna långpass igår. (H)
Någon låter hälsa att det hade varit VÄLKOMMET med ihållande regn på någons egna långpass igår. (H)
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:29Lovade mej själv en morgon jogg i går. BLÄÄÄ somnade vid.01:30. O jag som alltid har så många ursäkter för att slippa jogga nu för tiden. En spark i ändan och den korta svängen strax över 3km.
Vid middag ska jag hjälpa min dotter med flyttstäda så att de
Lovade mej själv en morgon jogg i går. BLÄÄÄ somnade vid.01:30. O jag som alltid har så många ursäkter för att slippa jogga nu för tiden. En spark i ändan och den korta svängen strax över 3km.
Vid middag ska jag hjälpa min dotter med flyttstäda så att de
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:31BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-taunt013.gif @ Jessie
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-taunt013.gif @ Jessie