Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Hi Hi vad ska det betyda Camilla?

Edit har varit framme, det var inte till dig men ditt inlägg kom emellan 😉

Vaknade först 4.15 med oro i kroppen. Långpass i går ställde väl till det men vad gör man inte för att nå sina mål. Nu sitter jag här degig i knoppen och ska vara på möte hela dan. Men snart har kaffet kommit ut till hela kroppen och då blir det bättre.

Godmorgon! Idag är det en bra dag. Jag har sovit tillräckligt mycket (mer än 5 timmar!) och det är soligt men SVALT ute! (t+)
Dessutom har jag bara seega ben inte ben som värker satan efter mitt långpass i söndags. 😀

Ha ha, jag var ute längre än dig totalt men allt var inte Trail. Det är ändå skönt att man blir påmind om att man gjort nåt 😉

God Morgon, här är det alldeles vitt ute. Nej inte snö men dimma. Får se om jag hittar till station. Ha en bra dag alla 😉

Ja en riktig soppa var det på vägen in till jobbet. Skönt att den är borta nu.

Gomorron singlar! 🙂 Jag har träningsvärk. Och blött på marken är det. Eftersom farbror tjuven tog hjulen på min cykla-med-barnen-till-skolan-cykel så velar jag nu mellan att köra min trasiga bil eller åka räser till skolan... Vill jag bli blöt om rumpan

Jag bara stammar lite så här på morgonkvisten. 😉

Hmmm...jag skulle ta racern. Då kommer du ju hem i alla fall, kontra om bilen skulle gå sönder 😉