Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:32Hi Hi vad ska det betyda Camilla?
Hi Hi vad ska det betyda Camilla?
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:33Edit har varit framme, det var inte till dig men ditt inlägg kom emellan 😉
Edit har varit framme, det var inte till dig men ditt inlägg kom emellan 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 06:59Vaknade först 4.15 med oro i kroppen. Långpass i går ställde väl till det men vad gör man inte för att nå sina mål. Nu sitter jag här degig i knoppen och ska vara på möte hela dan. Men snart har kaffet kommit ut till hela kroppen och då blir det bättre.
Vaknade först 4.15 med oro i kroppen. Långpass i går ställde väl till det men vad gör man inte för att nå sina mål. Nu sitter jag här degig i knoppen och ska vara på möte hela dan. Men snart har kaffet kommit ut till hela kroppen och då blir det bättre.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 07:03Godmorgon! Idag är det en bra dag. Jag har sovit tillräckligt mycket (mer än 5 timmar!) och det är soligt men SVALT ute! (t+)
Dessutom har jag bara seega ben inte ben som värker satan efter mitt långpass i söndags. 😀
Godmorgon! Idag är det en bra dag. Jag har sovit tillräckligt mycket (mer än 5 timmar!) och det är soligt men SVALT ute! (t+)
Dessutom har jag bara seega ben inte ben som värker satan efter mitt långpass i söndags. 😀
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 07:07Ha ha, jag var ute längre än dig totalt men allt var inte Trail. Det är ändå skönt att man blir påmind om att man gjort nåt 😉
Ha ha, jag var ute längre än dig totalt men allt var inte Trail. Det är ändå skönt att man blir påmind om att man gjort nåt 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 06:20God Morgon, här är det alldeles vitt ute. Nej inte snö men dimma. Får se om jag hittar till station. Ha en bra dag alla 😉
God Morgon, här är det alldeles vitt ute. Nej inte snö men dimma. Får se om jag hittar till station. Ha en bra dag alla 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 09:16Ja en riktig soppa var det på vägen in till jobbet. Skönt att den är borta nu.
Ja en riktig soppa var det på vägen in till jobbet. Skönt att den är borta nu.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 06:45Gomorron singlar! 🙂 Jag har träningsvärk. Och blött på marken är det. Eftersom farbror tjuven tog hjulen på min cykla-med-barnen-till-skolan-cykel så velar jag nu mellan att köra min trasiga bil eller åka räser till skolan... Vill jag bli blöt om rumpan
Gomorron singlar! 🙂 Jag har träningsvärk. Och blött på marken är det. Eftersom farbror tjuven tog hjulen på min cykla-med-barnen-till-skolan-cykel så velar jag nu mellan att köra min trasiga bil eller åka räser till skolan... Vill jag bli blöt om rumpan
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 06:47Jag bara stammar lite så här på morgonkvisten. 😉
Jag bara stammar lite så här på morgonkvisten. 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 07:25Hmmm...jag skulle ta racern. Då kommer du ju hem i alla fall, kontra om bilen skulle gå sönder 😉
Hmmm...jag skulle ta racern. Då kommer du ju hem i alla fall, kontra om bilen skulle gå sönder 😉