Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Har kommit till Kulturen-delen i DN och ska hämta lite mer kaffe. Påtår någon?

God Morgon!

Läser du allt i tidningen?

Nä, jag läser inte allt och dessutom har jag sovmorgon i dag.
Annars räcker Ekonomi/Sport till Sumpan och sen hinner jag oftast till till utrikes innan Södra Station när jag åker till jobbet på mornarna. Resten på vägen hem!

Nu skiner solen igen och det är dags för min frukost innan kvällspass, det känns som det var evigheter sen. Få se om jag kommer ihåg inloggningar och sånt. Fast det betyder väl att jag varit ledig 😉

Ha en fin dag!

Vart skiner solen? (#)

Sitter och tittar ut på regnet och vet inte om jag ska köra badminton om 40 min eller inte. Den sammankallande behagar inte svara på sms...

Edit: God morgon.

I Vara skiner solen. Jag ska ut i skogen, räknar med att bli rejält blöt om fötterna så som det regnade hela dagen här igår. Frustrerande att vänta på svar.

Solen har skinit starkt och klart från en nästan helt blå himmel hela dagen. Perfekt för en golfrunda. Här i Göteborg, alltså !!

stod det i nte i aftonbladet om en meterolog som sa att det inte går och bo där om 50 år pga regn..

Nejnej.. det går inte att bo där NU pga regn, men det finns de som envisas ändå och klamrar sig fast vid dagar som den här då det tydligen INTE regnar i Blöteborg för en gångs skull. 😉

Helen, du skall inte bry dig så mycket om Aftonbladet. Det stod något i GP också att om 100 år vill ingen bo här. Men då lever inte jag, och nu vill jag bo här.
Förresten regnar det bara två gånger om året i Göteborg. Från september till juni och från ju