Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 08:58Har kommit till Kulturen-delen i DN och ska hämta lite mer kaffe. Påtår någon?
God Morgon!
Har kommit till Kulturen-delen i DN och ska hämta lite mer kaffe. Påtår någon?
God Morgon!
Quote from Rasmus Olsson on 18 August 2011, 09:14Läser du allt i tidningen?
Läser du allt i tidningen?
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:25Nä, jag läser inte allt och dessutom har jag sovmorgon i dag.
Annars räcker Ekonomi/Sport till Sumpan och sen hinner jag oftast till till utrikes innan Södra Station när jag åker till jobbet på mornarna. Resten på vägen hem!
Nä, jag läser inte allt och dessutom har jag sovmorgon i dag.
Annars räcker Ekonomi/Sport till Sumpan och sen hinner jag oftast till till utrikes innan Södra Station när jag åker till jobbet på mornarna. Resten på vägen hem!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 08:28Nu skiner solen igen och det är dags för min frukost innan kvällspass, det känns som det var evigheter sen. Få se om jag kommer ihåg inloggningar och sånt. Fast det betyder väl att jag varit ledig 😉
Ha en fin dag!
Nu skiner solen igen och det är dags för min frukost innan kvällspass, det känns som det var evigheter sen. Få se om jag kommer ihåg inloggningar och sånt. Fast det betyder väl att jag varit ledig 😉
Ha en fin dag!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 09:23Vart skiner solen? (#)
Sitter och tittar ut på regnet och vet inte om jag ska köra badminton om 40 min eller inte. Den sammankallande behagar inte svara på sms...
Edit: God morgon.
Vart skiner solen? (#)
Sitter och tittar ut på regnet och vet inte om jag ska köra badminton om 40 min eller inte. Den sammankallande behagar inte svara på sms...
Edit: God morgon.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 09:36I Vara skiner solen. Jag ska ut i skogen, räknar med att bli rejält blöt om fötterna så som det regnade hela dagen här igår. Frustrerande att vänta på svar.
I Vara skiner solen. Jag ska ut i skogen, räknar med att bli rejält blöt om fötterna så som det regnade hela dagen här igår. Frustrerande att vänta på svar.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:02Solen har skinit starkt och klart från en nästan helt blå himmel hela dagen. Perfekt för en golfrunda. Här i Göteborg, alltså !!
Solen har skinit starkt och klart från en nästan helt blå himmel hela dagen. Perfekt för en golfrunda. Här i Göteborg, alltså !!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:21stod det i nte i aftonbladet om en meterolog som sa att det inte går och bo där om 50 år pga regn..
stod det i nte i aftonbladet om en meterolog som sa att det inte går och bo där om 50 år pga regn..
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:23Nejnej.. det går inte att bo där NU pga regn, men det finns de som envisas ändå och klamrar sig fast vid dagar som den här då det tydligen INTE regnar i Blöteborg för en gångs skull. 😉
Nejnej.. det går inte att bo där NU pga regn, men det finns de som envisas ändå och klamrar sig fast vid dagar som den här då det tydligen INTE regnar i Blöteborg för en gångs skull. 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:59Helen, du skall inte bry dig så mycket om Aftonbladet. Det stod något i GP också att om 100 år vill ingen bo här. Men då lever inte jag, och nu vill jag bo här.
Förresten regnar det bara två gånger om året i Göteborg. Från september till juni och från ju
Helen, du skall inte bry dig så mycket om Aftonbladet. Det stod något i GP också att om 100 år vill ingen bo här. Men då lever inte jag, och nu vill jag bo här.
Förresten regnar det bara två gånger om året i Göteborg. Från september till juni och från ju