Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 14:58Ja, frågan är om det är värt att gå ner i arbetstid för att kunna träna mer.....
Annars gillar jag Roberts kommentar i fjärde inlägget i denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1063121
🙂
Ja, frågan är om det är värt att gå ner i arbetstid för att kunna träna mer.....
Annars gillar jag Roberts kommentar i fjärde inlägget i denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1063121
🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 08:06God Morgon!
Verkar vara lite mulet i dag. Skönt, då blir det inte så varmt i butiken. Har fått ihop några fler så det kommer att ordna sig. I em börjar semestern igen 😉
God Morgon!
Verkar vara lite mulet i dag. Skönt, då blir det inte så varmt i butiken. Har fått ihop några fler så det kommer att ordna sig. I em börjar semestern igen 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 08:28God Morgon!
Var är regnet som utlovats idag? Har planerat städdag inne pga regn.
God Morgon!
Var är regnet som utlovats idag? Har planerat städdag inne pga regn.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:06Morning ( Gääääääsp ) 🙂
Morning ( Gääääääsp ) 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:42jag ska in till stan och kolla på järnmannen med en kompis
jag ska in till stan och kolla på järnmannen med en kompis
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 08:50God morgon på er alla singlar! 🙂
Vaknade upp till ett underbart väder med frisk (nästan höst-krispig) luft och klarblå himmel (H:) Nästan så jag överväger att gå ner och bada för vattnet ser väldigt blått och inbjudande ut. Men bara nästan... 😉
Idag
God morgon på er alla singlar! 🙂
Vaknade upp till ett underbart väder med frisk (nästan höst-krispig) luft och klarblå himmel (H:) Nästan så jag överväger att gå ner och bada för vattnet ser väldigt blått och inbjudande ut. Men bara nästan... 😉
Idag
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 08:07God Morgon!
Läste att det känns som höst med lite kyla och den speciella luften. Kom och tänka på en sång. Sommaren -80 skulle jag börja mitt sommarjobb i mitten av juli, när klockradion gick i gång kl 05 så tänkte jag att sommaren är över men efter nyhe
God Morgon!
Läste att det känns som höst med lite kyla och den speciella luften. Kom och tänka på en sång. Sommaren -80 skulle jag börja mitt sommarjobb i mitten av juli, när klockradion gick i gång kl 05 så tänkte jag att sommaren är över men efter nyhe
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 09:32Ibland får man skylla sig själv när man inte mår helt hundra...
Det här är en dag jag har sett fram emot länge 🙂
Ibland får man skylla sig själv när man inte mår helt hundra...
Det här är en dag jag har sett fram emot länge 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 10:50God morgon!
Första morgonen i Örebro på flera månader, gissa om det dammade är jag öppnade dörren igår! (#) Ska ta en andra sväng med dammtrasa och dammsugare idag innan det blir kräftkalas hos en kompis ikväll 🙂
Ha en jättebra dag alla supersinglar!
God morgon!
Första morgonen i Örebro på flera månader, gissa om det dammade är jag öppnade dörren igår! (#) Ska ta en andra sväng med dammtrasa och dammsugare idag innan det blir kräftkalas hos en kompis ikväll 🙂
Ha en jättebra dag alla supersinglar!
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 06:58Så där ja, kaffet är snart klart och jag ska få i mig lite frukost innan det bär i väg.
Ha en bra dag och ta hand om er 😉
Så där ja, kaffet är snart klart och jag ska få i mig lite frukost innan det bär i väg.
Ha en bra dag och ta hand om er 😉