Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 17:47Kanonbra jobbat idag Camilla (hv) Nästa år är jag med oxå!
Kanonbra jobbat idag Camilla (hv) Nästa år är jag med oxå!
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 06:53Så nu var det dags igen att börja en ny dag!
God Morgon på er alla singlar, ha en superdag 😉
Så nu var det dags igen att börja en ny dag!
God Morgon på er alla singlar, ha en superdag 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 09:40har sovit jättedåligt inatt, vet inte vad jag drömt, men en mardröm var det iallafall 🙁
har sovit jättedåligt inatt, vet inte vad jag drömt, men en mardröm var det iallafall 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2011, 11:03God morgon!
Allt på en gång. Är nu anmäld å betalat för Vätternrundan 2012 och bokat tid hos en fysioterapeut för å få ordning på ryggen.
God morgon!
Allt på en gång. Är nu anmäld å betalat för Vätternrundan 2012 och bokat tid hos en fysioterapeut för å få ordning på ryggen.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 12:54borde snart ta och bestämma mig för om jag ska köra vättern 2012 eller inte
borde snart ta och bestämma mig för om jag ska köra vättern 2012 eller inte
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:06Usch, mardrömmar är inte roliga.
Usch, mardrömmar är inte roliga.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:06Bruse: Du behöver någon alternativ idrott att varva cyklingen med. På försommaren då jag mest cyklade hade jag betydligt mer känningar av pyggont. Då jag började med andra idrotter blev det stor skillnad.
Bruse: Du behöver någon alternativ idrott att varva cyklingen med. På försommaren då jag mest cyklade hade jag betydligt mer känningar av pyggont. Då jag började med andra idrotter blev det stor skillnad.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:13nä blev så att jag fick sova bort förmiddagen istället för att få igen sömnen.. inte vad jag hade planerat med 🙁
nä blev så att jag fick sova bort förmiddagen istället för att få igen sömnen.. inte vad jag hade planerat med 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2011, 13:14Springa är nog uteslutet, då jag inte kan det pga stelopererad fot. Bara springa 1 minut ger mig svåra smärtor.
Däremot längdskidåkning var ju skitkul i vintras. Funderar på köpa skidor inför vintern.
Springa är nog uteslutet, då jag inte kan det pga stelopererad fot. Bara springa 1 minut ger mig svåra smärtor.
Däremot längdskidåkning var ju skitkul i vintras. Funderar på köpa skidor inför vintern.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:33Jag lärde mej åka längd i vintras blev helt såld. Ska se till o hitta någon kurs/grupp att träna med i vinter.
Jag lärde mej åka längd i vintras blev helt såld. Ska se till o hitta någon kurs/grupp att träna med i vinter.