Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte riktigt om det här är ett godmorgon eller ett godnatt, men eftersom jag nu är vaken i alla fall så passar jag väl på och säger Hej! här då.

Det är syyynd om miiiiig, jag är suuuuuuuuuuk ju? (#)
*går och lägger mig igen alldeles strax*

Trist att du blivit sjuk Jessie. Hoppas du blir frisk fort 🙂

Själv har jag varit vaken sen 03:30. Vaknade med sån j...a nackvärk så det är nog dags för en session med naprapaten. Flytten har tagit ut sin rätt på kroppen märker jag.

God Morgon!

Jessie, krya på dig omedelbums. Skin igen Starlady
Celos, du kan även påverkas av vad flytten innebär. Nu när den är ett faktum

Helena, har en bra dag på nya jobbet!

Jo, nog 17 påverkas man. Känns både skönt och sorligt på samma gång. Skall bli intressant att stadigt åka kollektivt för första gången på 15 år.

Såg att man kunde designa egna busskort hos SL så jag får väl lyxa till med ett för att göra det roligare.

S

Min dygnsrytm är verkligen helt offside just nu? Först somnade jag klockan 18 igår och vaknade 00:30 och var hur pigg som helst så jag stannade uppe och såg på VM men somnade mitt i höjdhoppskvalet (eeeeh... way to go Jessie?!?) och vaknade vid 9 igen. NU

godmorgon, inatt har jag pratat med min bror, (då var jag vaken, alltså problemet med att jobba skift när jag är hemma och är vaken är det inte många som svarar i telefon, sedan så somnade jag om skrev en massa sms, (det är lika illa att skriva sms vid tr

Jag har nog inte sovit ordentligt på över en vecka, men den här natten tog priset. Låg i sängen i ca 7 timmar men sov bara 30 min. Jättekul när man har föreläsning kl. 8. (#). Nu är jag så övertrött att jag sitter och skakar. Funderar på att gå hem och lä

Är det morgon igen nu om jag vaknade nyss?? 😉

JAPP!

När jag körde taxi så var jag inne på växeln för att se hur de arbetade där, tanken fanns att de i växeln skulle veta hur "verkligheten" så ut när de tittade på kartorna och vi som körde skulle veta hur vi fick våra körningen. En av de knivigaste f

...morgon! (för god är den inte 🙁 )

Sitter på jobbet sedan en timme tillbaka och ska snart gå i väg till föreläsningen. Har kanske sovit någon timme i natt (vilket visserligen är 30 min mer än natten till igår men i alla fall). Gick och la mig vid 20.0