Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:08Jag testar Nina först, men annars så låter ju akupunkturen som ett enkelt sätt.
Fan man e kluven...Det är ju gott att få frossa i lite godis ibland, men ack detta jäkla småätande allt för ofta.:-P
Jag testar Nina först, men annars så låter ju akupunkturen som ett enkelt sätt.
Fan man e kluven...Det är ju gott att få frossa i lite godis ibland, men ack detta jäkla småätande allt för ofta.:-P
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:36Sluta prata om godis och bullar. Jobbigt att läsa forumet nu när man precis har slutat äta sötsaker igen (#):-)
Sluta prata om godis och bullar. Jobbigt att läsa forumet nu när man precis har slutat äta sötsaker igen (#):-)
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 14:07Förlåt Hebbe!;)
Förlåt Hebbe!;)
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 14:35Jag kan fortfarande äta godis och bullar men det där "måste ha" suget är helt borta, och skönt är det 🙂
Jag kan fortfarande äta godis och bullar men det där "måste ha" suget är helt borta, och skönt är det 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 14:36Karaktärsdanande Hebbe, som Hobbes pappa brukar säga 😉
Karaktärsdanande Hebbe, som Hobbes pappa brukar säga 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:19Men vad tusan Nina? Det hade du väl kunnat sagt att det var DU som skulle testa att få dåliga nyheter igår så hade ju jag sluppit? 🙁
Men vad tusan Nina? Det hade du väl kunnat sagt att det var DU som skulle testa att få dåliga nyheter igår så hade ju jag sluppit? 🙁
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:33Attans Jessie... Jag glömde. Ska tänka på det till nästa gång. 😉
Attans Jessie... Jag glömde. Ska tänka på det till nästa gång. 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 15:51Nina: Bara för det tycker jag att DU får prova att packa allt du behöver för fem dagar i Rom på under 7 kilo (väskan vägde visst 3...) imorgon så kan du tala om för mig sen vad jag kan och inte kan ta med mig? 😉
Nina: Bara för det tycker jag att DU får prova att packa allt du behöver för fem dagar i Rom på under 7 kilo (väskan vägde visst 3...) imorgon så kan du tala om för mig sen vad jag kan och inte kan ta med mig? 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 22:25Jessie: Om det blir ont om plats i väskan så kan man ju ta på sig alla kläder man har tänkt att använda på resan så de inte räknas med i de 7 kilona (V)(H)
Jessie: Om det blir ont om plats i väskan så kan man ju ta på sig alla kläder man har tänkt att använda på resan så de inte räknas med i de 7 kilona (V)(H)
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 22:37Mmm Hebbe, fast kameran får man ju inte hålla i handen och inte toalettsakerna heller och inte... alltså klädesplagg har jag väl tänkt ha med mig typ.. fem? (eller kanske åtta, men det känns inte som om det är de som är problemet)
Mmm Hebbe, fast kameran får man ju inte hålla i handen och inte toalettsakerna heller och inte... alltså klädesplagg har jag väl tänkt ha med mig typ.. fem? (eller kanske åtta, men det känns inte som om det är de som är problemet)