Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag testar Nina först, men annars så låter ju akupunkturen som ett enkelt sätt.
Fan man e kluven...Det är ju gott att få frossa i lite godis ibland, men ack detta jäkla småätande allt för ofta.:-P

Sluta prata om godis och bullar. Jobbigt att läsa forumet nu när man precis har slutat äta sötsaker igen (#):-)

Förlåt Hebbe!;)

Jag kan fortfarande äta godis och bullar men det där "måste ha" suget är helt borta, och skönt är det 🙂

Karaktärsdanande Hebbe, som Hobbes pappa brukar säga 😉

Men vad tusan Nina? Det hade du väl kunnat sagt att det var DU som skulle testa att få dåliga nyheter igår så hade ju jag sluppit? 🙁

Attans Jessie... Jag glömde. Ska tänka på det till nästa gång. 😉

Nina: Bara för det tycker jag att DU får prova att packa allt du behöver för fem dagar i Rom på under 7 kilo (väskan vägde visst 3...) imorgon så kan du tala om för mig sen vad jag kan och inte kan ta med mig? 😉

Jessie: Om det blir ont om plats i väskan så kan man ju ta på sig alla kläder man har tänkt att använda på resan så de inte räknas med i de 7 kilona (V)(H)

Mmm Hebbe, fast kameran får man ju inte hålla i handen och inte toalettsakerna heller och inte... alltså klädesplagg har jag väl tänkt ha med mig typ.. fem? (eller kanske åtta, men det känns inte som om det är de som är problemet)