Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 10:59Linda: Den uppblåsbara är mycket bättre än den platta tycker jag i alla fall. Tyvärr bet ena katten hål i min så jag måste köpa en ny, men den funkar i sängen i alla fall.
Linda: Den uppblåsbara är mycket bättre än den platta tycker jag i alla fall. Tyvärr bet ena katten hål i min så jag måste köpa en ny, men den funkar i sängen i alla fall.
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 15:37Celos: Bra att veta! 😉
Celos: Bra att veta! 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 18:34Camilla, jag tror jag har dig på video, i alla fall början på simningen.
Camilla, jag tror jag har dig på video, i alla fall början på simningen.
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 19:08Jag vill förtydliga att det inte är min bror som filmat eller gjort filmen. Sonen till en av arrangörerna körde loppet med kamera på huvudet och har sen klippt i hop det.
Celos, jag vill godkänna filmen innan du lägger ut den på tuben 😉
Jag vill förtydliga att det inte är min bror som filmat eller gjort filmen. Sonen till en av arrangörerna körde loppet med kamera på huvudet och har sen klippt i hop det.
Celos, jag vill godkänna filmen innan du lägger ut den på tuben 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 22:14Självklart, skulle aldrig falla mig in att lägga ut nåt utan godkännande.
Sen har jag ingen som helst aning om hur man gör för att lägga upp den (H)Lyckades hitta laddaren så nu får dem lite välbehövlig jouce. Måste säga att batterierna håller länge på
Självklart, skulle aldrig falla mig in att lägga ut nåt utan godkännande.
Sen har jag ingen som helst aning om hur man gör för att lägga upp den (H)
Lyckades hitta laddaren så nu får dem lite välbehövlig jouce. Måste säga att batterierna håller länge på
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 06:32God!!! :@
God!!! :@
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 07:50Nåja, min börjar med hosta..... Precis som kvällen i går slutade.
Ha en bra lördag alla singlar;)
Nåja, min börjar med hosta..... Precis som kvällen i går slutade.
Ha en bra lördag alla singlar;)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 08:21Camilla med noterna önskar god morgon!
I dag ska jag ut och springa lite på mjukt underlag 🙂 Gött!
Camilla med noterna önskar god morgon!
I dag ska jag ut och springa lite på mjukt underlag 🙂 Gött!
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 08:25Det låter härligt! Fint väder verkar du få också (t+)
Det låter härligt! Fint väder verkar du få också (t+)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 10:26Gomorron!
Kan nån komma hit och piffa mig så jag kan åka till stan och sätta sprätt på lite pengar?
Gomorron!
Kan nån komma hit och piffa mig så jag kan åka till stan och sätta sprätt på lite pengar?