Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 11:21Trevligt!
Trevligt!
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 12:52Meh! Fel tråd.. Godmorgon?? *skrattar åt mig själv*
Meh! Fel tråd.. Godmorgon?? *skrattar åt mig själv*
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 07:17Nu är det morgon, halsen gör ont och jag ska ta mig iväg till Vårdcentralen. Vill inte vara sjuk längre :@
Nu är det morgon, halsen gör ont och jag ska ta mig iväg till Vårdcentralen. Vill inte vara sjuk längre :@
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:18Fan vad trist Camilla. Hoppas läkaren kan ge dig en dunderkur!
Fan vad trist Camilla. Hoppas läkaren kan ge dig en dunderkur!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:21Tack!
Det är inte så mycket att göra när det är virus och hostmedicin har jag. Nästa vecka ska jag på spirometri för att kolla om jag har astma/förkylningsastma.
Sjukskriven veckan ut, tankarna går till T-LL.
Tack!
Det är inte så mycket att göra när det är virus och hostmedicin har jag. Nästa vecka ska jag på spirometri för att kolla om jag har astma/förkylningsastma.
Sjukskriven veckan ut, tankarna går till T-LL.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:46Hoppas verkligen att du är kry till T-LL, det vore ju sabla trist annars. Om inte
får vi väl vara hejklacken 🙂
Hoppas verkligen att du är kry till T-LL, det vore ju sabla trist annars. Om inte
får vi väl vara hejklacken 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:28Jag ska runt om jag så måste krypa 😉
Jag ska runt om jag så måste krypa 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:47Camilla, håller tummarna (t+) (t+)
Camilla, håller tummarna (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:49Tack du!
Tack du!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:27Så där, nu tror jag att det går mot friskare tider för mig. Jag var sugen på kaffe nu på morgonen. I dag blir det en längre promenad än gårdagens 3km-are.
Och solen skiner. God Morgon!
Så där, nu tror jag att det går mot friskare tider för mig. Jag var sugen på kaffe nu på morgonen. I dag blir det en längre promenad än gårdagens 3km-are.
Och solen skiner. God Morgon!